مدیر دولتی بابت چه کاری 200 میلیون فیش حقوقی دارد؟

12321بازیگر سینما و تلویزیون:چرا تاکنون سازمان بازرسی کل کشور و دیگر نهادها اقدامی برای جلوگیری از این حقوق های نجومی انجام نداده اند، آن مدیر بابت چه کاری دویست میلیون فیش حقوقی دارد؟
به گزارش پایگاه خبری تارود، جهانگیر الماسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا، گفت: زمانی که بسیاری از جوانان کشور در حال جنگیدن در مرزهای کشور بودند، گروهی شروع کردند به کسب موقعیت های اقتصادی و به مال اندوزی روی آوردند؛ در همان ایام من به خوبی یادم می‌آید که چگونه جنس های دست دوم هنگ کنگی و ژاپنی را به اسم جنس اصل و درجه یک، به مردم می‌فروختند و از سود آن مال اندوزی می‌کردند.

وی ادامه داد: چرا باید به این سمت برویم که عده ای تازه به دوران رسیده اتومبیل های میلیاردی در تهران سوار شوند و فخر بفروشند، اتومبیل هایی که اصلاً برای خیابان و ترافیک شهر تهران ساخته نشده است و باید در آسفالت های مخصوص و خارج از شهر رانده شوند.

الماسی با اشاره به فیش های نجومی برخی از مدیران در دوره اخیر گفت: چرا تاکنون سازمان بازرسی کل کشور و دیگر نهادها اقدامی برای جلوگیری از این حقوق های نجومی انجام نداده اند، آن مدیر بابت چه کاری دویست میلیون فیش حقوقی دارد؟

جهانگیر الماسی با اشاره به تلاش دشمن برای تغییر در نظام اسلامی گفت: با نگاهی به تاریخ متوجه می‌شویم که دقیقاً دشمن دارد همان تاکتیک هایی را که برای آندلس پیدا کرده در ایران هم اجرا می‌کند، برای نمونه در آن زمان، با ترویج ابتذال و برگزاری مسابقات سوار کاری و دادن جایزه به جوانان، نقشه های خود را برای استعمار به کار بستند.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزایش بصیرت،تقویت نگاه سیاسی، رسیدن به منافع مشترک را از توصیه های امام راحل دانست و ادامه داد: متاسفانه عده ای در تلاش هستند که شعار امام خمینی که فرمود”انقلاب ما انفجار نور بود” را کمرنگ کنند.

وی ادامه داد: من سال 90 فیلمنامه ای را به سفارش اقای وزیر شروع کردم که الان این فیلمنامه در گوشه خانه من دارد خاک می‌خورد، برای اینکه بعد از کلی پیگیری هیچ کس در معاونت سینمایی وزارت ارشاد، پاسخگوی من نیست و هیچ تعیین و تکلیفی برای فیلم من انجام نمی‌دهند.

جهانگیر الماسی با اشاره به توقیف فیلم خود می‌گوید: بنده فیلمی را که در رابطه با دفاع مقدس ساخته ام، به اتهام ضعیف بودن توقیف کرده‌اند و هر چقدر پیگیری می‌کنم که چرا این فیلم را توقیف کرده اید، به جای توضیح و بیان اشکالات فنی، تنها می گویند که کار ضعیف است و قهرمان ندارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: هم اکنون بسیاری از فیلم های برتر و حتی فیلم های کارگردانان مطرح مانند اصغر فرهادی هم قهرمان ندارد، اما به فیلم بنده که می‌رسند اشکال میگیرند، شاید علت اینکه من در سال های اخیر دیگر کاری انجام نمی‌دهم این است که دستشان را خوانده ایم و بی پرده رسوایشان می‌کنیم.

منبع: راه دانا

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا