افتتاح دومین نمایشگاه بزرگ کتاب در رودهن+تصاویر

دومین نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور شماری از مسؤولان در شهر رودهن واقع در شهرستان دماوند افتتاح شد.13950409000006_PhotoL

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  دومین نمایشگاه بزرگ کتاب رودهن با حضور امام جمعه رودهن و جمعی از روحانیان و بسیجیان این شهر افتتاح شد.

مسؤول برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: با همت جوانان شهر رودهن و حمایت‌های مسؤولان شهری برای دومین بار در سال جاری نمایشگاه بزرگ کتاب در رودهن افتتاح شد.

حسن مقصودی ادامه داد: این نمایشگاه با همت پایگاه بسیج شهید بروجردی و همکاری کانون امام صادق (ع)، کارگروه بانوان دفتر امام جمعه و واحد بسیج زینبیه تا آخر تیرماه دایر است.

وی گفت: در این نمایشگاه علاوه بر کتاب‌های مشاوره و روانشناسی، کتاب‌هایی با موضوعات قرآنی و فرهنگی با تخفیف ویژه برای علاقه‌مندان وجود دارد.

مقصودی افزود: دفاع مقدس و کودک و نوجوان یکی دیگر از آثار این نمایشگاه است که در مجموع بیش از 3 هزار عنوان جلد در این نمایشگاه وجود دارد.

*برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در رودهن افزایش یابد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح، امام جمعه رودهن در حاشیه افتتاح این نمایشگاه کتاب اظهار کرد: خیلی خرسند هستیم که در سال 1395، دومین نمایشگاه کتاب با وجود جوانان موفق شهر رودهن برپا شد.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مسؤولان و خانواده‌ها بی‌توجهی جوانان امروزی به مسائل فرهنگی به حساب می‌آید، اما به لطف خداوند و برکت ماه رمضان، رودهن جوانان موفقی را در زمینه اسلام و فرهنگی داشته است و شاهد فعالیت این عزیزان در بخش‌های مختلفی فرهنگی هستیم.

امام جمعه رودهن تصریح کرد: جوانان باید بیش از این تلاش و مسؤولان بیشتر حمایت کنند تا شاهد پیشرفت مسائل دینی و فرهنگی در منطقه رودهن باشیم.

مدیح خواستار افزایش برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در رودهن شد و بیان کرد: امیدواریم برپایی نمایشگاه‌های مختلف با موضوعات فرهنگی و قرآنی گسترش پیدا کند و شاهد فعالیت‌های این نمایشگاه‌ها در طول سال باشیم.

لازم به ذکر است در کنار برپایی این نمایشگاه غرفه‌های مشاوره تحصیلی و عفاف و حجاب نیز فعالیت دارند.
13950409000007_PhotoL 13950409000008_PhotoL

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا