پیگیری و اجرای 9 پروژه عمرانی و خدماتی در آبسرد

mohammad rafi tabatabaeeشهردار آبسرد از پیگیری و اجرای 9 پروژه عمرانی و خدماتی در این شهر واقع در شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیدمحمد رفیعی‌طباطبایی در خصوص پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهر آبسرد اظهار کرد: پروژه استخر و سونا به خوبی در حال پیگیری بوده و طبق جدول زمان‌بندی شده توسط پیمانکار در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به بوستان بزرگ غدیر آبسرد افزود: پروژه تکمیل بوستان غدیر در سازمان همیاری شهرداری تهران به موافقت رسیده و در مرحله عقد قرارداد است.

شهردار آبسرد گفت: مرحله طراحی پروژه‌های بهسازی معابر، آسفالت مکانیزه، طراحی و اجرای میدان شهدا به اتمام رسیده و در مرحله استخدام پیمانکار هستیم.

رفیعی‌طباطبایی ادامه داد: سوله ورزشی روستای مرانک نیز مجوز لازم را دریافت کرده و به تأیید کمیته انطباق رسیده است و به زودی این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: 9 پروژه عمرانی در شهر آبسرد در حال پیگیری و اجراست که برای دریافت اسناد مناقصه در روزنامه‌ها آگهی شده‌اند.

شهردار آبسرد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در هفته دولت پروژه‌ای در شهر آبسرد افتتاح می‌شود، گفت: قولی را برای افتتاح پروژه عمرانی در این هفته نمی‌دهیم.

رفیعی‌طباطبایی درباره فعالیت‌های شهر آبسرد در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: برپایی غرفه‌های متعدد از جمله خوش‌نویسی و تلاوت قرآن و برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی توسط گروه‌های هنری آبسرد از برنامه‌های این شهر در ماه مبارک رمضان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا