واگذاری مجتمع وصال شهر رودهن به بخش خصوصی/ نمایشگاه قرآن کریم در آبسرد برپا شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند از واگذاری مجتمع فرهنگی هنری وصال رودهن به بخش خصوصی خبر داد و گفت: نمایشگاه قرآن در آبسرد برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمود پوردیوان‌بیگی‌مقدم با اشاره به امکانات فرهنگی و هنری در شهرستان دماوند اظهار داشت: در حوزه فرهنگی و هنری در این شهرستان امکانات و مجتمع‌های فرهنگی و هنری توانمندی وجود دارد.

وی ادامه داد: مجتمع فرهنگی – هنری کوثر در شهر دماوند، وصال در شهر رودهن و کانون فرهنگی هنری قلم در منطقه گیلاوند از جمله مجتمع‌های پرتوان و فعال در شهرستان دماوند هستند که برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری را نیز در ایام تابستان برای علاقه‌مندان در نظر گرفته‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به افتتاح مجتمع فرهنگی هنری وصال در شهر رودهن افزود: این مجتمع فرهنگی و هنری اکنون با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند به بخش خصوصی واگذار شده است.

پوردیوان‌بیگی‌مقدم تصریح کرد: با توجه به واگذاری مجتمع فرهنگی هنری وصال شهر رودهن به بخش خصوصی تمام فعالیت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و … توسط بخش خصوص انجام خواهد شد.

وی افزود: مجتمع فرهنگی هنری کوثر شهر دماوند، مجتمع فرهنگی هنری قلم در منطقه گیلاوند و مجتمع فرهنگی هنری وصال در شهر رودهن با حداکثر 25 کلاس روزانه کلاس‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و … را برگزار می‌کنند.

پوردیوان‌‌بیگی‌مقدم با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه کتاب و نرم‌افزارهای قرآنی در ماه مبارک رمضان در شهر آبسرد بیان کرد: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد نمایشگاه کتاب و نرم‌افزارهای قرآنی را در بخش‌های کودک و نوجوان، کتاب‌های تاریخی، روان‌شناسی، مذهبی برای شهروندان در ماه مبارک رمضان درنظر گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب و نرم‌افزارهای قرآنی در شهر آبسرد از یکم تیرماه سال جاری آغاز شده است و تا 15 تیرماه نیز از ساعت 10:30 صبح تا 23 شب در پارک غدیر شهر آبسرد میزبان علاقه‌مندان به کتاب و قرآن خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا