انقلاب اسلامی در دنیا تثبیت شده است/ الگوبرداری از ایران روزبه‌روز بیشتر می‌شود

امام جمعه رودهن گفت:‌ امروز انقلاب اسلامی در دنیا تثبیت شده است و الگوبرداری از ایران روزبه‌روز بیشتر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا مدیح در خطبه‌های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته در جمع مردم و مسؤولان رودهن در میعادگاه نماز جمعه این شهر، ضمن تسلیت ایام ضربت خوردن حضرت علی (ع) اظهار کرد: از گذشته تاکنون، کفار به شکل‌های مختلف همه جا حضور داشتند و مردم را به سمت غفلت هدایت می‌کردند.

وی ادامه داد: از زمانی که اسلام به وجود آمد و حکومت اسلامی برقرار شد، مردم بیشتر به سمت خدا و ذکر رفتند و از خواب غفلت بیدار شدند.

امام جمعه رودهن عنوان کرد: در زمان پیامبر اکرم (ص)، کفار مردم را تشویق می‌کردند تا پیامبر (ص) را مسخره کنند یا در کنار خانه خدا به مردم می‌گفتند زمان نماز دست بزنند و شعرخوانی کنند.

وی افزود: در ایران هم حکومت‌های جاهلی مختلفی ازجمله پهلوی وجود داشت؛ در زمان پهلوی همه کار در ایران انجام می‌گرفت، به غیر از توجه به اسلام و ملت را از اسلام دور می‌کردند.

مدیح تصریح کرد: فرجام کشور در زمان پهلوی، غافل شدن از خدا بود و این امر کشور را به‌سوی نابودی می‌کشاند.

وی اضافه کرد: وقتی انقلاب اسلامی به وجود آمد و امام راحل (ره) ایستادند و مردم را به سمت اسلام و انقلاب هدایت کردند، دولت نیز به سمت اسلام و اهل‌بیت (ع) کشیده شد.

امام جمعه رودهن تبیین کرد: وقتی انقلاب اسلامی به وجود آمد، ارزش‌ها جابه‌جا و روحیات مردم به سوی معنویات کشیده شد و کشوری اسلامی به وجود آمد.

مدیح افزود: انقلاب اسلامی ایران با شعارهای دینی و «الله‌اکبر» شکل گرفت و این روند تا امروز برقرار بوده است.

امام جمعه رودهن تأکید کرد: در زمان جنگ تحمیلی هم با ذکر الله‌اکبر عملیات آغاز می‌شد و همین اعتقاد در کنار رهبری حضرت امام خمینی (ره) و دلاوری‌های جوانان ایران بود که در جنگ پیروز شدیم.

وی اظهار داشت: امروز به جایی رسیده‌ایم که به برکت اسلام و اعتقادات، انقلاب اسلامی در دنیا تثبیت شده است و ابرقدرت‌ها روی جمهوری اسلامی ایران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

امام جمعه رودهن ادامه داد: کشورهای مختلف در دنیا روند انقلاب اسلامی را پیش گرفتند و می‌خواهند از جمهوری اسلامی ایران پیروی کنند.

مدیح افزود: همان‌طور که در زمان انقلاب، ایران فقط با یک کشور نمی‌جنگید و از دین خدا دفاع نمی‌کرد، امروز در فلسطین نمونه دیگری از انقلاب اسلامی ایران دیده می‌شود و سال‌هاست این کشور رو در روی دشمنان ایستادگی کرده است.

امام جمعه رودهن اشاره‌ای به مدافعان حرم کرد و گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران و مدافعان حرم نبودند، سوریه هم تبدیل به فلسطین می‌شد.

مدیح ادامه داد: اگر سردار سلیمانی و نیروهای شجاع نبودند، امروز عراق به جایگاه استکبار تبدیل می‌شد.

وی به بحرین هم اشاره‌ای داشت و خاطرنشان کرد: دولت بحرین شیعیان را در فشار قرار داده و مشکلات زیادی را برای آنان در بحرین فراهم ساخته است.

امام جمعه رودهن اضافه کرد: سردار سلیمانی مرقومه‌ای در این خصوص داده و به دولت بحرین گفته است اگر این روند ادامه داشته باشد و شیعیان مورد آزار و اذیت قرار گیرند، ایران با قدرت نظامی وارد می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا