طرح مجلس برای پرداخت حقوق به مدیران/ تعیین سقف پرداخت برای حقوق مسئولان

812366حسینی‌شاهرودی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ” چه تفاوتی بین کسانی که در سال‌های گذشته اختلاس کردند و مدیرانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند وجود دارد؟” اظهار داشت: در واقع تفاوتی بین این دو وجود ندارد و کمیت مهم نیست، یعنی ممکن است کسانی بگویند این حقوق‌های میلیونی به اختلاس‌های چند هزار میلیاردی نمی‌رسد، اما نکته‌ای که مهم است کیفیت این موضوع است.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  سیدحسن حسینی‌شاهرودی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ” چه تفاوتی بین کسانی که در سال‌های گذشته اختلاس کردند و مدیرانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند وجود دارد؟” اظهار داشت: در واقع تفاوتی بین این دو وجود ندارد و کمیت مهم نیست، یعنی ممکن است کسانی بگویند این حقوق‌های میلیونی به اختلاس‌های چند هزار میلیاردی نمی‌رسد، اما نکته‌ای که مهم است کیفیت این موضوع است.

وی افزود: این عمل زشت و قبیح در نظام جمهوری اسلامی و توسط مسئولانی صورت می‌پذیرد که باید خدمت‌گذار مردم باشند، این مسئولان در واقع حیثیت تمام مسئولان و مدیرانی که خدمت‌گذار مردم هستند را لکه‌دار می‌کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بهتر بود در خصوص اطلاع رسانی پرونده فیش‌های حقوقی به طور مناسب‌تری عمل می‌شد بهتر بود عنوان کرد: انتشار اخبار این‌چنینی مردم را له می‌کند و باعث مشوش شدن اذهان عمومی می‌شود.

حسینی در خصوص برنامه مجلس برای مبارزه با حقوق‌های نجومی گفت: مجلس طرحی را در خصوص تنظیم و تبیین نظام پرداخت مدیران کشور آماده کرده است که بر اساس آن حد و سقف حقوق و دریافتی مدیران کشور مشخص می‌شود؛ این طرح به زودی در صحن علنی مطرح می‌شود و به یکی از دو کمیسیون اقتصای یا بودجه ارجاع داده خواهد شد و قویا از طریق این کمیسیون‌ها پیگیری خواهد شد.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا