حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، باعث ترویج شعار اسرائیل ستیزی و دلگرمی مردم بحرین ‌می‌شود

امام جمعه دماوند گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس می‌تواند باعث ترویج شعار اسرائیل ستیزی و دلگرمی برای مردم بحرین شود.

photo_2016-06-22_15-19-21به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علاءالدینی در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس و برگزاری نماز جماعت در روز عید فطر در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند، اظهار کرد: حوادثی که امسال در آستانه روز قدس اتفاق افتاده است، می‌تواند بسترساز حضور باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی روز قدس باشد و عظمت جهان اسلام را  به تصویر بکشد.

وی افزود: مطلب مهمی که امروزه جهان اسلام باید به آن توجه داشته باشد این می‌باشد که کینه و بعض از 38 سال پیش نسبت به جمهوری اسلامی در دل دشمنان اسلام بوده است و باید با تلاش و دفاع از مردم فلسطین و ایستادگی و مقاومت، با توطئه‌های دشمنان مبارزه کرد.

امام جمعه دماوند ادامه داد: همچنین در کنار این موارد، جنگ نرم نیز وجود دارد که باید با روحیه انقلابی با آن‌ها مبارزه کنیم که البته داشتن روحیه انقلابی، تنها کلید پیروزی در این جهت است.

علاءالدینی ادامه داد: امروزه جمهوری اسلامی ایران، الگوی موفقی برای همه کسانی شده است که می‌خواهند به آزادی مشروع خود دست یابند و در حال حاضر در کشورهای عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و یمن قابل بررسی است.

وی تأکید کرد: امروزه کشور بحرین که سابقه خوبی در دوستی با فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) و معارف امیرالمؤمنین دارد؛ متأسفانه کسانی در این کشور ابراز قدرت می‌کنند که ریشه و نسب آن‌ها به کمتر از نیم قرن برمی‌گردد.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: امروزه حضور باشکوه ما در راهپیمایی روز قدس می‌تواند باعث ترویج شعار اسرائیل ستیزی و دلگرمی برای مردم بحرین شود که باید در این زمینه حضور همه مشتاقان را در راهپیمایی روز قدس آماده‌سازی کنیم.

علاءالدینی خاطرنشان کرد: باید بسترسازی را برای حضور پررنگ‌تر و هرچه بهتر و بیشتر مردم در روز جمعه فراهم کرده و لازم است از حالا فضاسازی در شهر و روستاها انجام شود و لازمه حضور پررنگ مردم، در درجه اول حضور مسئولان هستند.photo_2016-06-22_15-19-10 photo_2016-06-22_15-19-16

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا