برخورد پراید به انتهای کامیون در محور فیروزکوه-دماوند 4 مجروح و یک کشته برجای گذاشت/ 8 مصدوم و 2 کشته در سه تصادفات شب گذشته دماوند

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند با بیان اینکه برخورد یک دستگاه پراید به انتهای یک دستگاه کامیون ایسوزو در محور فیروزکوه-دماوند چهار نفر مصدوم و یک نفر کشته برجای گذاشت، گفت: متأسفانه شهرستان دماوند از شب گذشته با سه تصادف مواجه بود و هشت نفر مصدوم و دو نفر کشته برجای گذاشت.

مسعود علیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: صبح امروز در ساعت 5 و 40 دقیقه بامداد امروز در محور فیروزکوه-دماوند نرسیده به پل شلمبه، یک دستگاه خودروی پراید با پنج سرنشین به علت خواب‌آلودگی به انتهای یک دستگاه کامیون ایسوزو برخورد می‌کند که منجر به مصدوم شدن چهار سرنشین و فوت یک نفر می‌گردد.

وی افزود: در این حادثه ابتدا مصدومان توسط عوامل امدادی پایگاه چناران رهاسازی شده و پس از انجام کمک‌های اولیه تحویل اورژانس 115 شهرستان دماوند گردید و بلافاصله توسط این عوامل به بیمارستان سوم شعبان شهر دماوند جهت مداوا انتقال یافتند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه برای نجات این افراد مصدوم علاوه بر عوامل امدادی هلال‌احمر پایگاه چناران، عوامل آتش‌نشانی هم حضور داشتند، بیان کرد: همچنین با همکاری عوامل پلیس‌راه ترافیک برطرف و تردد در محور فیروزکوه-دماوند برقرار گردید.

علیان گفت: متأسفانه شهرستان دماوند از شب گذشته با سه تصادف مواجه بود که در ساعت 19 و 24 در منطقه گیلاوند، یک تصادف در منطقه زان و امروز هم نرسیده به پل شلمبه اتفاق افتاد که متأسفانه این سه تصادف هشت نفر مصدوم و دو نفر فوتی داشته است که مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان سوم شعبان شهر دماوند انتقال یافتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا