خط تاکسیرانی آبسرد به کیلان و بالعکس راه‌اندازی می‌شود/ بهره‌مندی 28 نفر از تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر آبسرد/ ساماندهی وانت‌بارها در سطح شهر آبسرد

1767262شهردار آبسرد از راه‌اندازی خط تاکسیرانی شهرهای آبسرد به کیلان و بالعکس به‌زودی خبر داد و گفت: 28 نفر از تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر آبسرد واقع در شهرستان دماوند بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید محمد رفیعی طباطبایی در این خصوص اظهار کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر واحد تاکسیرانی و نقلیه شهرداری آبسرد، خط تاکسیرانی شهرهای آبسرد به کیلان و بالعکس راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: راه‌اندازی خط فوق از مطالبات مکرر و جدی شهروندانی بود که رفت و آمد مستمر از شهر کیلان به شهر آبسرد و بالعکس را دارند که بعد از مدت‌ها عملی شد.

شهردار آبسرد گفت: در این راستا با اخذ مجوز از شورای ترافیک شهرستان دماوند تا 90 در صد کارهای اولیه از قبیل تاییده پلیس راهور شهرستان دماوند، جانمایی ایستگاه انجام شده است.

طباطبایی با اشاره به نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر آبسرد بیان کرد: همچنین بعد از اعلام طرح نوسازی 90 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در سراسر کشور، شهرداری آبسرد نیز نسبت به ثبت نام متقاضیان این موضوع اقدام کرد.

وی افزود: با معرفی در خواست کنندگان به اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور، مراحل بعدی جهت استفاده از تسهیلات تعریف شده جهت نوسازی تاکسی‌های فرسوده انجام می‌شود و در نهایت 28 متقاضی در شهر آبسرد توانستند از این فرصت بهره‌مند گردند.

نادر درویش محسنی، مسئول امور نقلیه شهرداری آبسرد در این خصوص اظهار کرد: در حال حاضر با همکاری شهرداری کیلان دو دستگاه تاکسی از تاکسیرانی از این شهر و دو دستگاه تاکسی از تاکسیرانی شهر آبسرد برای این خط در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: خدماتی همچون حمل و نقل زباله‌های شهری به گندگ، ساماندهی وانت‌بارهای مشغول در سطح شهر و محلات، اعزام مینی‌بوس به مدارس جهت حضور در نمایشگاه‌ها و اماکن عمومی و غیره از دیگر اقدامات واحد نقلیه شهرداری آبسرد می‌باشد.

انتها پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا