برگزار سی و نهمین دوره مسابقات اذان، حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم در دماوند

رییس اداره اوقاف دماوندرئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند گفت: سی و نهمین دوره مسابقات اذان، حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم در شهرستان دماوند برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد اشرفی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: سی و نهمین دوره مسابقات اذان، حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم در مرحله شهرستانی ویژه خواهران و برادران در شهرستان دماوند با شرکت علاقه‌مندان مسابقات قرآنی برگزار می‌شود

وی افزود: علاقه‌مندان تا قبل از شروع مسابقه با در دست داشتن کپی شناسنامه و اصل کارت ملی می‌توانند در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند ثبت نام کنند و در مسابقات شرکت نمایند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند گفت: این دوره از مسابقات روز چهارشنبه 12 خرداد ماه سال جاری از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در آستان مقدس امامزاده شمس‌الدین محمد (ع) ویژه برادران و در سالن فرهنگسرای کوثر ویژه خواهران برگزار می‌گردد.

اشرفی خاطرنشان کرد: شرکت برای کلیه عموم علاقه‌مندان قرآنی بالای 16 سال آزاد است و می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند که نفرات برتر در هر رشته به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا