جوانان برتر شهرستان پردیس تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: جوانان برتر شهرستان پردیس تجلیل شدندجوانان برتر شهرستان پردیس در آیینی ویژه تجلیل شدند و به برگزیدگان، لوح و تندیس جوان برتر اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در آیینی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام جمعه، صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان پردیس، محمد لاله شهردار پردیس، رضا خدادادی بخشدار بومهن، محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و شماری از مردم، از جوانان برتر شهرستان پردیس تقدیر شد.

محمد سیفی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم در خصوص این مراسم اظهار داشت: یکی از اهداف این اداره، رسیدگی به مقوله جوان‌گرایی و جوان‌پروری است و در همین راستا و با توجه به برگزاری نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و مصوبات آن، امروز به مناسبت هفته جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) جوانان نخبه و برتر شهرستان شناسایی و تجلیل شدند.

وی افزود: طی یک ماه مکاتبه با 18 دستگاه، اداره و نهاد دولتی در شهرستان پردیس برای معرفی جوانان نخبه خود، تعداد 70 نفر معرفی شدند.

سیفی تصریح کرد: متأسفانه فقط هفت اداره مستقیم با ما مکاتبه داشتند و بقیه ادارات پس از مشاهده تبلیغات محیطی این مراسم، به‌صورت شفاهی نفرات را اعلام کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ادامه داد: طی پایشی که توسط همکاران صورت گرفت، 19 جوان برتر در شهرستان پردیس که در زمینه‌های مختلف فعالیت داشتند، شناسایی شده و امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: امیدواریم برگزاری این مراسم سنتی باشد که در سال‌های آتی بتوانیم جوانان برتر شهرستان را از طریق اداره ورزش و جوانان شناسایی کنیم و تقدیر صورت بگیرد.

سیفی ادامه داد: بین این افراد، نوجوان 10 ساله حافظ قرآن یا مخترع، مبتکر، مقاله‌نویس، پرتابگر نیزه قهرمان کشور و… وجود دارد که با حمایت و تقدیر از آن‌ها، امیدواریم امید فعالیت بیشتر را در دلشان زنده کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس اضافه کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با تشکیل اتاق فکر و استقرار دفتری برای ساماندهی جوانان در شهرستان، نخبگان پردیس را شناسایی کنیم و برای رشد روزافزون آن‌ها همکاری خوبی صورت گیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا