دیدار از خانواده شهید «محرمعلی مصیبی» در آبعلی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در دیدار از خانواده شهید «محرمعلی مصیبی» در آبعلی گفت: خانواده‌های شهدا هدایت و روشنایی هستند و حفظشان خانواده شهدا، حفظ آرمان‌های شهداست.

شهید مصیبی

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند؛ امیر مرادی اظهار کرد: شهدا چشم‌وچراغ ما هستند و باید این روشنایی باارزش نهادن به خانواده‌های شهدا و ارج نهادن به اهداف و آرمان شهدا همچنان روشن بماند و اجازه ندهیم دشمنان اسلام روشنایی مسیر ما را به تاریکی تبدیل کنند.

وی افزود: دشمن سعی دارد از طریق‌های گوناگون به فرهنگ و هدف ما ضربه وارد کند که باید با وحدت و یکپارچگی ترفندهای دشمنان را خنثی کنیم.
مرادی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا هدایت و روشنایی هستند که باید در تمام مراحل زندگی اجتماعی و فردی از این خانواده‌ها یادکرد و حفظشان خانواده شهدا، حفظ آرمان‌های شهداست.

بنابر این گزارش آبعلی و منطقه ی آه هم در جهاد و هم در پشتیبانی جنگ و هم در تقدیم شهید یک سرزمین نمونه با مردمی مومن و متدین که در کوران هجوم فرهنگی طاغوت، بر ارزشهای خود پای فشردند. شهید «محرمعلی مصیبی» یکی از آن جوانان یاور خمینی بود که به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

خانواده شهید «محرمعلی مصیبی» در آبعلی خانواده شهید «محرمعلی مصیبی» در آبعلی خانواده شهید «محرمعلی مصیبی» در آبعلی

منبع: دماوندخبر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا