لیست خروجی برانکو/خداحافظی با باتجربه های پرسپولیس

5353453برانکو ایوانکوویچ قصد دارد با کنار گذاشتن دو سوم بازیکنان با تجربه تیمش، فصل آینده با تیمی کاملا جوان وارد لیگ برتر شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، پرسپولیس لیگ پانزدهم، نمایش‌های خاطره‌انگیزی داشت اما بخاطر اشتباهات فردی پررنگ در طول فصل، نتوانست به قهرمانی لیگ برتر برسد. جالب اینکه بیشتر اشتباهات تاثیرگذار تیم برانکو، به جای جوان‌های کم تجربه از طرف بازیکنان مسن و با تجربه تیم انجام می‌شد. برانکو هم تصمیم گرفته برای حل این مشکل، 6 بازیکن از 9 بازیکن پا به سن گذاشته تیمش را کنار بگذارد.

در تیم فعلی برانکو، 9 بازیکن بالای 29 سال وجود دارند که همگی فصل پیش برای این تیم به میدان رفتند. سوشای 29 ساله، لوبانف 30 ساله، بنگر 36 ساله،‌ نورمحمدی 34 ساله، ماریچ 29 ساله، حاتمی 29 ساله، کفشگری 29 ساله، بن‌سون 29 ساله و خالقی‌فر 32 ساله فصل پیش بازیکنان با تجربه تیم برانکو بودند. از این جمع فصل بعد بنگر، لوبانف و ماریچ در پرسپولیس باقی می‌مانند. بنگر و لوبانف، نیمکت نشین خواهند بود اما ماریچ فیکس بازی خواهد کرد. بجز این سه نفر، دیگر بازیکنان با تجربه پرسپولیس مجبور به ترک این تیم هستند.

جدایی سوشا، نورمحمدی و خالقی فر از حالا قطعی شده است. حاتمی هم با بازگشت ماهینی جایی در پرسپولیس نخواهد داشت. بن‌سون و کفشگری هم در لیست فصل آینده برانکو نیستند و باید دنبال تیم جدیدی برای خودشان باشند. مگر اینکه بازیکنان جانشین آن‌ها جذب نشوند. با این شرایط، پرسپولیس فصل آینده را فقط با 3 بازیکن بالای 29 سال آغاز می‌کند و شاید تبدیل به جوان‌ترین تیم لیگ شانزدهم شود.

در لیست خرید برانکو برای فصل آینده هم هیچ بازیکنی بالای 29 سالی نیست و بجز وحید امیری، بقیه گزینه‌ها مثل مهدی ترابی، کاوه رضایی و فرشید باقری، زیر 25 سال هستند.

منبع: افکار نیوز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا