عدم وجود اماکن ورزشی و پارک‌های ویژه بانوان در دماوند/ تلاش در جهت احداث یک سوله و پارک ویژه بانوان در شهر دماوند

خبرگزاری فارس: احداث سوله ورزشی ویژه بانوان در دماوند/ ضعف‌های ورزش بانوان برطرف می‌شودرئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان دماوند از احداث سوله ورزشی ویژه بانوان در شهر دماوند خبر داد و گفت: ضعف‌های ورزش بانوان برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، نشستی به منظور ساماندهی زیرگروه‌های حوزه ورزش‌های همگانی در زمینه‌های آمادگی جسمانی، ایروبیک، پیلاتس، فیتنس و … در سالن جلسات شهرداری دماوند برگزار شد.

شاهرخ حاجی، رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان دماوند در این نشست با اشاره به محوریت آموزش و نظارت دقیق در این هیأت اظهار داشت: با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، دستگاه‌های نظارتی را برای ساماندهی زیرگروه‌های حوزه ورزش‌های همگانی فعال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا ورزش‌های صبحگاهی و خانوادگی را با حضور مربیان برتر و علاقه‌مندان در زیرمجموعه‌های هیأت ورزش‌های همگانی دماوند برگزار کنیم.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان دماوند بیان کرد: هدف از برگزاری برنامه‌های متنوع در این هیأت و ورزش‌های زیرمجموعه آن، ایجاد نشاط و شور در شهرستان دماوند است.

حاجی با اشاره به اینکه اماکن ورزشی و پارک‌های ویژه بانوان در شهرستان دماوند وجود ندارد، افزود: در این زمینه، در تلاش هستیم تا با مناقصه یک قطعه زمین شهرداری، سوله و پارک ویژه بانوان را در شهر دماوند احداث کنیم.

وی گفت: کلاس‌هایی برای ارتقای سطح مربیگری با نظارت استان تهران و برای تشویق و ترغیب مربیان شهرستان دماوند در نظر خواهیم داشت تا بتوانیم فعالیت‌های ورزشی را به‌ویژه در حوزه بانوان ارتقا دهیم.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان دماوند تصریح کرد: شرایطی را مهیا خواهیم کرد تا ورزش‌هایی همچون آمادگی جسمانی سرلوحه کار قرار گیرد و شهر پویایی در حوزه سلامت داشته باشیم.

حاجی افزود: فعالیت ورزشی در حوزه بانوان ضعیف است و هیچ چیزی جز فعالیت مربیان نمی‌تواند به پویایی آن کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به حوزه ورزش کلی باید نگاه و از محدوده محلی و محدود خارج شود، در تلاش خواهیم بود تا با برنامه‌ریزی‌های مناسب و دقیق، سطح ورزش به‌خصوص ورزش بانوان را ارتقا دهیم.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان دماوند اضافه کرد: به منظور ارتقای فعالیت‌های ورزشی بانوان در این شهرستان، در تلاش خواهیم بود تا مسابقات آمادگی جسمانی، ایروبیک و… را با حضور تیم‌های سایر شهرستان‌ها همچون پردیس و فیرزوکوه و شهرهای رودهن و بومهن در دماوند برگزار کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا