حضور 48 ژیمناستیک‌کار از دماوند در مسابقات سطح‌بندی استان تهران

رئیس هیأت ژیمناستیک شهرستان دماوند از حضور 48 ژیمناستیک‌کار این شهرستان در مسابقات سطح‌بندی استان تهران خبر داد.13950304000163_PhotoLبه گزارش پایگاه خبری تارود،  احمد یزدانی با اشاره به حضور 48 ژیمناستیک‌کار شهرستان دماوند در مسابقات سطح‌بندی استان تهران اظهار داشت: با توجه به فعالیت خوب ژیمناستیک‌کاران پسر در شهرستان دماوند و با هماهنگی‌های صورت گرفته، این افراد را برای شرکت در آزمون مسابقات سطح‌بندی آماده کردیم.

وی ادامه داد: ژیمناستیک‌کاران پسر شهرستان دماوند در مسابقات سطح‌بندی در سالن شهید قیانوری تهران حضور پیدا کردند و موفق به کسب نمره قبولی و دریافت گواهی‌نامه سطح یک این آزمون شدند.

رئیس هیأت ژیمناستیک شهرستان دماوند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، حکم قبولی ژیمناستیک‌کاران پسر دماوندی با حضور رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان دماوند و اولیای این ژیمناستیک‌کاران، به آنان اهدا شد.

یزدانی گفت: 48 نفر از ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات سطح‌بندی استان تهران موفق به کسب گواهی سطح یک ژیمناستیک شدند.

وی افزود: برای نخستین‌ بار بوده که در رشته ورزشی ژیمناستیک چنین اتفاق خوبی رخ داده است.

رئیس هیأت ژیمناستیک شهرستان دماوند اضافه کرد: امیدواریم با تلاش و کوشش این ورزشکاران و حمایت هرچه بیشتر خانواده‌های آنها که همیشه و در همه حال پشتیبانشان بوده‌اند، شاهد این باشیم که هنرجویان رشته ژیمناستیک شهرستان دماوند در دیگر مسابقات استانی حضور پررنگ‌تری داشته و به مقام‌های خوبی دست یابند.13950304000160_PhotoL 13950304000162_PhotoL

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا