فعالیت بیش از 80 رزمی‌کار در رودهن/ برگزاری مسابقات سوپر فایت در رودهن

IMG13003438رئیس هیأت ورزش‌های رزمی رودهن از فعالیت بیش از 80 رزمی‌کار در این منطقه واقع در شهرستان دماوند خبر داد و گفت: در نظر داریم تا مسابقات سوپر فایت را در رودهن برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمد حسینی با اشاره به فعالیت رزمی‌کاران رودهنی اظهار داشت: شهر رودهن با توجه به جمعیت آن، حوزه نسبتاً کوچکی بوده که فعالیت‌های خوبی در حوزه ورزش‌های رزمی در آن شکل گرفته است.

وی ادامه داد: اکنون چهار باشگاه در رودهن برای آقایان در حال فعالیت هستند که دو باشگاه نیز برای بانوان به طور رسمی از یک سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی رودهن گفت: رزمی‌کاران رودهنی فعالیت‌های خوبی در این رشته ورزشی داشته‌اند و در مسابقات مختلف حضور پیدا کرده‌اند و مقام‌های خوبی به دست آورده‌اند.

حسینی افزود: تدوین تقویم ورزشی هیأت ورزش‌های رزمی رودهن، اکنون در حد یک تئوری است؛ ولی در نظر داریم مسابقات سوپر فایت را در این شهر برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه سوپر فایت نوعی مسابقه حرفه‌ای است، بیان کرد: در این برنامه، تعدادی از قهرمانان را برای مبارزه با یک‌دیگر دعوت می‌کنیم تا مسابقه‌ای حرفه‌ای برگزار کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی رودهن اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی داوری را برای افراد در هیأت ورزش‌های رزمی استان تهران در نظر گرفته‌ایم تا افراد مستعد و کسانی که دان یک به بالا هستند، بتوانند مدرک مربی‌گری خود را دریافت کنند.

حسینی با اشاره به فعالیت بیش از 80 رزمی‌کار در رودهن تصریح کرد: با توجه به حمایت‌های افرادی همچون فرهاد شفیعی که به صورت خیرخواهانه از فعالیت رزمی‌کاران حمایت می‌کند و با تلاش‌های فراوان، در این زمینه توانسته‌ایم سطح ورزش‌های رزمی را در این شهر ارتقا دهیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته با توجه به فعالیت خوب و کسب مقام‌های قهرمانی این افراد و بی‌توجهی مسؤولان برای حمایت و تشویق آنها، شاهد بی‌انگیزه شدن رزمی‌کاران بودیم.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی رودهن ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌های فراوان برای برگزاری برنامه‌های تشویقی و حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر رودهن، توانستیم با ایجاد فضای حمایتی، تشویقی و ترغیبی، انگیزه مطلوبی در رزمی‌کاران ایجاد کنیم.

حسینی با اشاره به مشکلات عمده در ورزش‌های رزمی گفت: مشکل عمده در این زمینه، نبود لیگ برتر است؛ با توجه به اینکه این رشته ورزشی تنوع سبک‌های بسیاری دارد و تفکیک به وجود آمده در سبک‌های رشته‌های رزمی، باعث شده است تا یک تیم ملی قوی نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نداشتن لیگ برتر، افراد مستعد شناسایی نمی‌شوند و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های برتر بتوانیم فعالیت‌های خوبی را در این رشته ورزشی در کشور، استان و شهرستان‌ها شاهد باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا