لزوم حمایت بیشتر از ورزش‌های روستایی و عشایری در رودهن

downloadرئیس هیأت ورزش‌های روستایی و عشایری رودهن، حمایت هیأت روستایی و عشایری استان تهران را لازمه رشد این ورزش‌ها در رودهن دانست و گفت: روستاییان مشارکت خوبی در ورزش‌های بومی و محلی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیدمسلم رحمتی با اشاره به فعالیت هیأت ورزش‌های روستایی و عشایری در رودهن اظهار داشت: با توجه به شرایط مطلوب این هیأت ورزشی در سال‌های گذشته؛ مسابقات بیشتری در این زمینه برگزار می‌شد.

وی ادامه داد: از سال 91 تاکنون، هیچ حمایت و کمکی از سوی هیأت ورزش‌های روستایی و عشایری استان تهران به این هیأت در رودهن نشده است و حتی سوزن برای باد کردن توپ‌ها در این شهر نداریم.

رئیس هیأت ورزش‌های روستایی و عشایری رودهن گفت: به همت اداره ورزش و جوانان شهر رودهن، مسابقات مختلفی را در شهر برگزار کرده‌ایم که امیدواریم هیأت ورزش‌های روستایی و عشایری استان تهران نیز از ما حمایت کند.

رحمتی با اشاره به اینکه زمین خاکی برای برگزاری مسابقات داریم و سالن ورزشی نیز از سوی اداره ورزش و جوانان شهر رودهن در اختیار ما قرار می‌گیرد، بیان کرد: عمده مشکل ما، حمایت نکردن هیأت ورزش‌های  روستایی و عشایری استان تهران است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات ویژه در شهر رودهن تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی را برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در این شهر در نظر گرفته‌ایم.

رئیس هیأت ورزش‌های روستایی و عشایری رودهن افزود: افراد به‌ویژه در روستاها استقبال خوبی  از برگزاری مسابقات بومی و محلی نشان می‌دهند و در روستاها شاهد مشارکت بیش از 700 نفر در مسابقات خواهیم بود.

رحمتی اضافه کرد: امکانات هیأت ورزش‌های روستایی و عشایری در شهر رودهن بسیار کم است و این موضوع موجبات کم‌کاری را از سوی ما  به وجود می‌آورد.

وی گفت: خوشبختانه به کمک اداره ورزش و جوانان شهر رودهن در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات متنوع در این شهر از جمله والیبال محلی، دارت، فوتبال محلی و … هستیم.

رئیس هیأت ورزش‌های روستایی و عشایری رودهن خاطرنشان کرد: اگر امکانات ورزشی به‌خوبی از سوی هیأت ورزش‌های روستایی و عشایری استان تهران در اختیار ما قرار گیرد، می‌توانیم مسابقات خوبی را در شهر رودهن برگزار کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا