بزرگداشت سالروز ارتحال امام در رودهن، آبعلی و روستاها/ برگزاری پنجمین یادواره 120 شهید بخش رودهن با حضور مشاور عالی سردار سلیمانی

رضا طاهرخانی بخشدار رودهنرئیس ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام در رودهن از برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام در رودهن، آبعلی و روستاها و برگزاری پنجمین یادواره 120 شهید بخش رودهن واقع در شهرستان دماوند با حضور مشاور عالی سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی با اعلام ابن خبر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب پرچم‌دار اندیشه‌های امام راحل در دنیا هستند و از این‌رو، راه و هدف امام راحل هنوز زنده و الهام‌بخش بسیاری از مردم آزاده جهان است.

وی با بیان اینکه بر اساس فرموده رهبری، انقلاب ما بی‌نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته‌شده نیست، گفت: یکی از شاخصه‌های مکتب امام، تکیه و اعتماد به توان مردم و بی‌توجهی به بیگانگان بود.

بخشدار رودهن افزود: امام خمینی(ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی تنها متعلق به ایران نبود؛ چراکه امروز مشاهده می‌کنیم تفکرات امام راحل و اهداف آن در بسیاری از کشورهای اسلامی منطقه در حال اجراست و مردم نیز به دنبال آزادی سیاسی و اقتصادی کشور خود هستند.

بخشدار رودهن ادامه داد: امام خمینی(ره) با اندیشه‌های والای خود به همه دنیا نشان دادند که مردم مسلمان نیز می‌توانند دور از هرگونه وابستگی به کشورهای غربی، زندگی و در تمام عرصه‌ها پیشرفت کنند.

طاهرخانی با اشاره به رحلت جان‌گداز امام خمینی(ه) در روز 14 خرداد گفت: ایام درگذشت جان‌سوز امام پیش رو است و باید همچون سال‌های گذشته مراسمی باشکوه و درخور شأن و شخصیت والای امام راحل در شهرها و روستاهای رودهن برگزار شود.

وی گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت در رودهن، آبعلی و روستاها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در چند نقطه از شهرها برای پذیرایی از مردم و کاروان‌های پیاده حرم مطهر امام، برگزاری مسابقات فرهنگی و دینی، اعزام کاروان به حرم مطهر حضرت امام در روز رحلت و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، بازخوانی و مسابقه وصیت‌نامه حضرت امام بین کارکنان ادارات و مساجد رودهن، فضاسازی لازم در مساجد، پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام در رودهن است.

بخشدار رودهن همچنین از برگزاری پنجمین یادواره 120 شهید بخش رودهن با سخنرانی سردار مسجدی مشاور عالی سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در روز چهارم خردادماه به مناسبت آزادسازی خرمشهر و روز پایداری و مقاومت خبر داد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا