راه‌اندازی پیست روباز اسکیت شهر آبسرد در سال گذشته/ پیست اسکیت کانون قلم گیلاوند در تابستان سال 95 فعالیت خود را آغاز می‌کند

downloadرئیس هیأت اسکیت شهرستان دماوند از راه‌اندازی پیست روباز اسکیت شهر آبسرد در سال گذشته خبر داد و گفت: پیست اسکیت کانون قلم شهر دماوند واقع در منطقه گیلاوند در تابستان سال جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، الهه بسطامی با اشاره به فعالیت اسکیت‌بازان دماوندی اظهار داشت: هیأت ورزشی اسکیت برنامه‌های متنوعی را برای اسکیت‌بازان و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: پیست روباز اسکیت آبسرد در اسفندماه سال 1394 راه‌اندازی شد و این امکان را فراهم آورد تا اسکیت‌بازان و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در شهر آبسرد نیز بتوانند فعالیت‌های خود را انجام دهند.

رئیس هیأت اسکیت شهرستان دماوند افزود: تیم سرعت اسکیت دماوند که متشکل از پنج اسکیت‌باز حرفه‌ای بوده فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

بسطامی با اشاره به اینکه باید شرایط مطلوب برای تیم سرعت اسکیت شهرستان دماوند فراهم شود تا مشکلی در راستای اعزام این افراد به مسابقات نداشته باشیم، گفت: افراد تیم سرعت اسکیت دماوند در حال فعالیت هستند تا با توانمندی بیشتر به مسابقات استانی تهران اعزام شوند.

وی تصریح کرد: تیم اسکیت پسران شهرستان دماوند نیز فعالیت خود را آغاز کرده است و در همین راستا باشگاه‌های هلال احمر و بنیاد با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

رئیس هیأت اسکیت شهرستان دماوند با اشاره به اینکه در این رشته ورزشی محدودیت سنی وجود ندارد، بیان کرد: در رشته ورزشی اسکیت محدودیت سنی را نداریم و تمام افراد و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی می‌توانند در کلاس‌های آموزشی حضور پیدا کنند.

بسطامی اضافه کرد: یکی از مؤثرترین اقداماتی که اخیراً در هیأت اسکیت شهرستان دماوند به وجود آمده، انسجام کادر این هیأت بوده است که بی‌شک اثرهای مثبتی را بر روند فعالیت‌های این هیأت ورزشی خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های هیأت اسکیت در ایام تابستان افزود: در ایام تابستان جشنواره‌های متنوعی را برای اسکیت‌بازان در نظر گرفته‌ایم که جشنواره اسکیت خیابانی یکی از جشنواره‌های این هیأت است.

رئیس هیأت اسکیت شهرستان دماوند با اشاره به اینکه اردوهای آموزشی نیز برای اسکیت‌بازان در نظر گرفته‌ شده است، تصریح کرد: پیست اسکیت کانون قلم شهر دماوند در گیلاوند نیز در تابستان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

منیع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا