بهنام باقری به عنوان سرپرست جدید امور بهره‌برداری آبفای شهر کیلان منصوب شد

در حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آبفای شرق استان تهران، بهنام باقری به‌عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهر کیلان واقع در شهرستان دماوند منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی شمس‌آبادی، سرپرست معاونت نظارت بر بهره‌برداری آبفای شرق استان تهران در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهر کیلان، اظهار داشت: ارائه خدمات آب و فاضلاب به شهروندان یکی از مهم‌ترین وظایفی است که همه مدیران بایستی به نحو شایسته به آن توجه نمایند و همه ما بایستی در تلاش باشیم تا بهترین و باکیفیت‌ترین آب را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود: همه ما بایستی با همکاری و همدلی رسالت مهم خدمات‌رسانی به مردم را به نحو مطلوبی به انجام برسانیم که هم رضایت خدا و هم رضایت مردم را در پی داشته باشد.

سرپرست معاونت نظارت بر بهره‌برداری آبفای شرق استان تهران ضمن تشکر از خدمات ارزشمند مهران همتی، مدیریت سابق امور آب و فاضلاب شهر کیلان در زمان تصدی خود، بهنام باقری را فردی توانمند و شایسته دانست و از ایشان خواستار شد با همکاری سایر همکاران در مجموعه آبفای شهر کیلان بیشترین توان خود را برای خدمات بهتر و در راستای اهداف این شرکت پیش ببرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا