همایش بزرگداشت مقام معلم و استاد در دماوند+تصاویر

همایش بزرگداشت مقام معلم و استاد شهرستان دماوند در سالن ورزشی شهدای شهرک امامیه همراه با تقدیر از 120 معلم برتر مدرسه، دو فرهنگی نمونه استانی، 13 معلم منتخب استان و 27 پیشکسوت فرهنگی شهرستان دماوند با حضور مسئولان برگزار شد.

IMG_9990به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ناصر محمودی فرد، فرماندار شهرستان دماوند در این همایش اظهار داشت: در طول انقلاب اسلامی، کشور ما با بحران‌های زیادی روبه‌رو بود که می‌توانیم به تحریم‌های ظالمانه‌ای که به کشورمان اعمال شده بود، اشاره کرد.

وی افزود: اهداف دشمن از اعمال این تحریم‌ها، تضعیف آرمان‌های انقلاب در کشور بود که با وجود تمام توطئه‌ها، کشور ما در سایه رهبر معظم و صبر و بردباری مردم، مسیر رشد و توسعه را گذراند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: شعاری که دولت تدبیر و امید، سرلوحه کار خود قرار داد این بود که بتواند به حل بحران‌ها کمک کند و در تلاش باشد که این فضیلتی که در کشور ما نسبت به سایر کشورها وجود دارد، فضایی را ایجاد کند که فشارها و تحریم‌ها را کاهش بدهد.

محمودی فرد گفت: از اقدامات مؤثر که در سطح ملی و بین‌المللی صورت گرفت، این بود که دکتر روحانی و تیم مذاکره کننده ایشان که زیر نظر مقام معظم رهبری هدایت شدند، شاهد کاهش تحریم‌ها بودیم و وضع کشور ثبات پیدا کرد و امیدواریم که کشور ما بتواند از همه ظرفیت‌های اقتصادی بهره‌مند شود و راهی به سوی آرامش و امنیت مردم باز شود.

وی ادامه داد:: مقام معظم رهبری، امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل معرفی کردند؛ لذا معلمان و فرهنگیان کشور می‌توانند در تحقق این امر، نقش مهمی داشته باشند.

در ادامه این مراسم محمدرضا مشهدی عباسی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند اظهار داشت: آشنا کردن دانش آموزان با کسب روزی حلال، کارآفرینی، تعامل و با نهادینه کردن این ارزش‌های اخلاقی، می‌توان جامعه را به سمت رشد هدایت کند.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم به شعارها جامه عمل بپوشانیم با توجه به سخنان مقام معظم رهبری باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده و دانش‌آموزان با انگیزه‌ای تربیت کرده و آموزش بدهیم تا بتوانیم شعار اقتصاد مقاومتی را ترویج بدهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا