دستگیری یک پزشک عمومی فروشنده اقلام دارویی قاچاق و غیرمجاز در دماوند/ کشف 2368 عدد اقلام دارویی قاچاق و غیرمجاز از مطب پزشک متخلف در دماوند

IMAGE11462353252049فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری یک پزشک عمومی فروشنده اقلام دارویی قاچاق و غیرمجاز و کشف دو هزار و 368 اقلام دارویی قاچاق و غیرمجاز در مطب این پزشک متخلف خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ شیخ مراد مرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی از اداره بهداشت شهرستان دماوند مبنی بر فروش قرص و داروهای قاچاق و غیرمجاز توسط پزشک عمومی در مطب خود، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل عرضه داروهای قاچاق و غیربهداشتی با هماهنگی مقام قضائی و به همراه مأموران شبکه بهداشت دماوند در بازرسی از مطب این پزشک، مقدار دو هزار و 368 عدد انواع قرص‌های غیر مجاز و داروهای قاچاق و غیربهداشتی کشف کردند و در این زمینه پزشک متخلف نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: پزشک دستگیر شده ضمن اعتراف به غیر قانونی بودن این قرص‌ها، انگیزه خود را از فروش این داروها، کسب منفعت مالی عنوان کرد.
مرادی در پایان با اشاره به این که فعالیت در هر زمینه شغلی باید در چارچوب قوانین و مقررات جامعه باشد به شهروندان توصیه کرد: در صورت برخورد با موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.

پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا