تقویت فرهنگ مقاومت زمینه‌ساز مقابله با توطئه‌های استکبار است

mohammad alaedini1امام جمعه دماوند گفت: تقويت فرهنگ ايستادگي و مقاومت زمينه ساز مقابله با اهداف و توطئه هاي استكبار جهاني در راس آن آمريكا است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌ محمد علاءالديني در خطبه‌هاي عبادي سياسي نماز جمعه اين هفته شهر دماوند با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر دماوند، افزود: فرهنگ مقاومت و ايستادگي، فرهنگ بزرگ و ارزشمندي است كه مي توان به عنوان نقطه عطف بسياري از حوادث تاريخي جهان به ويژه ايران دانست كه امروز بايد اين فرهنگ بين نسل جوان تقويت شود.
وي با بيان اينكه كشورهاي غربي به ويژه آمريكا چهره حقيقي خود را در حوادث مختلف نشان داده اند گفت: جنگ هايي نظير هيروشيما و ناگازاكي ژاپن، استفاده گسترده از سلاح‌هاي شيميايي و … از جمله مواردي است كه مي توان به حقيقت واقعي اهداف شوم آنان دست يافت.
امام جمعه دماوند به هوشياري ملت ايران برابر دسيسه هاي غرب تاكيد كرد و گفت: دشمن با توطئه جنگ نرم در تلاش است تا موازين اسلامي، اخلاقي و عفاف را در جامعه تضعيف كند كه بايد آگاه بود.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به موضوع گشت ماموران نامحسوس پليس امنيت خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران همواره براي اجراي طرح‌هاي امنيتي و اخلاقي پيشگام است و ما نيز حمايت خود را از طرح هاي آنان اعلام مي‌كنيم.
امام جمعه دماوند همچنين با اشاره به برگزاري مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه دماوند و فيروزكوه نيز گفت: مردم شهرستان دماوند با حضور در انتخابات دهم ارديبهشت ماه، حماسه حضور در هفتم اسفند ماه را تكميل خواهند كرد.
وي بر حضور فعال مردم در اين صحنه حماسي تاكيد كرد و گفت: هرچه شاهد حضور پرشور مردم پاي صندوق‌هاي رأي باشيم، اميد فرد منتخب با آراي بالا بيشتر مي‌شود و او نيز با قوت بيشتري مطالبات به‌حق مردم را پيگيري خواهد كرد.
امام جمعه دماوند افزود: نقش مجريان انتخابات نيز در حفظ آراي مردم و برگزاري هرچه باشكوه تر و سالم تر اين حماسه ارزشمند، بي بديل است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا