راه‌اندازی 36 پایگاه ستاد عتبات عالیات در مدارس و مساجد رودهن

رضا طاهرخانی بخشدار رودهنرئیس ستاد عتبات عالیات رودهن از راه‌اندازی 24 پایگاه ستاد عتبات عالیات در مدارس و 12 پایگاه در مساجد رودهن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی با اعلام این خبر اظهار داشت: مردم ایران همیشه و همه حال ارادت ویژه‌ای به ائمه معصومین (ع) داشته‌اند که می‌توان این موضوع را در مراسم مختلف مذهبی و دینی ازجمله ایام محرم و صفر به‌خوبی مشاهده کرد.

وی افزود: مردم مؤمن ایران اسلامی و برخی از کشورهای مسلمان نیز هر ساله با پای پیاده عازم سفر عشق و معنویت می‌شوند تا بزرگ‌ترین اجتماع جهان را در روز اربعین حسینی در شهر کربلا به نمایش بگذارند که نشان از عشق و علاقه بی‌پایان این مردم مؤمن نسبت به اهل‌بیت (ع) دارد.

این مسئول با بیان اینکه عشق و علاقه به خاندان نبوت و امامت در داخل کشور با پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به ستاد بازسازی عتبات عالیات رنگ و بوی دوچندان می‌گیرد، ادامه داد: تمام کسانی که به هر نحوی در مسیر بازسازی و توسعه اماکن مقدس تلاش می‌کنند، نزد خداوند متعال از اجر و ثواب الهی و خیر و برکت در دنیا نیز برخوردار خواهند شد.

رئیس ستاد عتبات عالیات رودهن در خصوص این ستاد گفت: با عنایت ویژه استاندار و رئیس ستاد عتبات عالیات استان تهران، دفتر این ستاد سوم آذرماه 93 در رودهن افتتاح شد و از همان ابتدا، اعضا مشخص شدند و وظایف تقسیم‌بندی شد.

طاهرخانی در ادامه گفت: به جرأت می‌توان گفت که ستاد عتبات عالیات رودهن یکی از قوی‌ترین ستادهای استان تهران بوده که از ساختار سازمانی و اداری مشخص برخوردار است و تاکنون توانسته اقدامات قابل‌توجهی از نظر کمی و کیفی نیز انجام دهد.

وی افزود: در همین راستا، دفتر نمایندگی ستاد عتبات عالیات در شهر آبعلی و روستای بزرگ مهرآباد و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن و اداره آموزش و پرورش نیز زیر نظر ستاد مرکزی رودهن راه‌اندازی شده‌ است.

طاهرخانی تبیین کرد: در ادامه فعالیت این ستاد موفق شدیم با مساعدت و همکاری آموزش و پرورش و دفتر امام جمعه رودهن نیز 24 پایگاه در مدارس و 12 پایگاه در مساجد سطح بخش دایر کنیم که بعد از معرفی، مسئولان آن در حال فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: در بحث جمع‌آوری نذور مردمی نیز ستاد بازسازی عتبات عالیات رودهن در همان سال اول به‌خوبی ظاهر شد و توانستیم رتبه نخست شرق استان تهران را از آن خود کنیم که باید از اعضای این ستاد که نهایت تلاش و کوشش خود را در این راستا انجام دادند، تقدیر شود.

رئیس ستاد عتبات عالیات رودهن در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای ساخت صحن و شبستان حضرت زهرا (س) در مجاورت حرم مطهر امیرالمؤمنین، حضرت علی (ع) که بعد از مسجدالحرام دومین بنای جهان اسلام محسوب می‌شود، نقش مؤثری ایفا کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا