قیمت گوشت قرمز در دماوند افزایش یافت

خبرگزاری فارس: قیمت گوشت قرمز در دماوند افزایش یافترئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی دماوند گفت: قبل از یکم اردیبهشت‌ ماه، قیمت گوشت قرمز گوسفندی در این شهرستان 28 هزار تومان بوده که اکنون این فرآورده یک‌هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسن خطیبی با اشاره به نرخ گوشت قرمز گوسفندی در اردیبهشت‌ ماه سال جاری در شهرستان دماوند اظهار کرد: از یکم اردیبهشت‌ ماه جاری نرخ گوشت قرمز گوسفندی با دنبه هر کیلوگرم 29 هزار تومان بوده است.

وی ادامه داد: نرخ گوشت قرمز گوسفندی بدون دنبه نیز در شهرستان دماوند هر کیلوگرم 31 هزار تومان بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی شهرستان دماوند در خصوص افزایش قیمت یک‌‌هزار تومانی گوشت قرمز گوسفندی در این شهرستان تصریح کرد: قیمت گوشت قرمز گوسفندی قبل از یکم اردیبهشت‌ ماه جاری 28 هزار تومان بوده است که به دلیل افزایش قیمت در مبادی ورودی، افزایش یک‌هزارتومانی قیمت این فرآورده را شاهد بوده‌ایم.

خطیبی با اشاره به نرخ گوشت گوساله در شهرستان دماوند نیز تصریح کرد: در چهارم اردیبهشت‌ ماه جاری نیز نرخ گوشت گوساله بدون استخوان هر کیلوگرم مبلغ 29 هزار تومان بوده است.

وی با اشاره به نرخ گوشت مرغ در شهرستان دماوند افزود: در 31 فروردین‌ ماه سال جاری نرخ گوشت مرغ هر کیلوگرم 5 هزار و 300 تومان و در چهارم اردیبهشت‌ ماه جاری نیز قیمت این فرآورده گوشتی هر کیلوگرم 5 هزار و 450 تومان بود که در این فرآورده گوشتی افزایش 150 تومانی را شاهد هستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی شهرستان دماوند در خصوص نرخ گوشت ماهی نیز گفت: قیمت ماهی قزل‌آلا هر کیلوگرم در بازار شهرستان دماوند 18 هزار تومان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا