ارزیابی دستگاه‌های اجرایی رودهن بر اساس اقدامات عملی اقتصاد مقاومتی/ قانون‌مداری و امانت‌داری در اولویت ستاد انتخابات رودهن

reza taherkhaniرئیس شورای اداری رودهن گفت: در سال جاری ارزیابی تمام دستگاه‌های اجرایی رودهن بر اساس اقدامات عملی اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری بخش رودهن در سال 95 اظهار کرد: سال جاری، سال کار، تلاش و مدیریت جهادی برای اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی گفت: حرکت هوشمندانه و شتابان به سمت توسعه و پیشرفت نیاز کشور است و باید از همه امکانات برای رفاه مردم، پیشرفت و توسعه منطقه و کشور استفاده کرد.

رئیس شورای اداری رودهن خطاب به اعضای شورای اداری بیان کرد: باید تمام دستگاه‌ها به‌عنوان یک رویکرد اساسی به این مسأله حساسیت داشته باشند و نتایج آن را به‌صورت محسوس اعلام کنند.

طاهرخانی ادامه داد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نخستین اولویت برای اجرای برنامه‌های این بخش است که با برنامه‌ریزی مشخص و هدفمند و با تشکیل کمیته‌ها برای استفاده از امکانات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های منطقه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: برخی از برنامه‌های ستاد، فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف با تأکید بر اجرای سیاست کلی اصلاح الگوی مصرف و ترویج مصرف کالای داخلی و تأکید بر صنایع برای ارتقای کیفیت و رقابت‌پذیری در تولید، صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی دستگاه‌ها، تقویت فرهنگ جهادی، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری، اشتغال مولد، تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان‌سازی آن به‌ویژه در محیط علمی آموزشی و ایجاد فرصت مناسب برای نقش‌آفرینی مردم و همه فعالان اقتصادی است.

رئیس شورای اداری رودهن گفت: در سال جاری ارزیابی تمام دستگاه‌های اجرایی رودهن بر اساس اقدامات عملی اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: آنچه می‌تواند در مراحل اجرا، ما را به موفقیت برساند، وحدت، انسجام و همدلی دولت و ملت خواهد بود.

*قانون‌مداری و امانت‌داری در اولویت ستاد انتخابات رودهن

رئیس ستاد انتخابات رودهن گفت: خدا را شاکریم که شاهد برگزاری انتخاباتی قانونی، سالم و بدون حاشیه در مرحله نخست بودیم و مردم را با آرامش برای استقبال از سال نو همراهی کردیم.

وی اضافه کرد: دهم اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد که ستاد انتخابات تدابیر لازم و برنامه‌ریزی کامل را در جهت هر چه‌بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این مرحله اندیشیده است.

رئیس ستاد انتخابات رودهن افزود: تمام مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات در هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و … باید اصل بی‌طرفی و امانت‌داری را در تمام مراحل انتخابات رعایت کنند چراکه حفاظت از آرای مردم وظیفه اصلی مجریان و ناظران است.

طاهرخانی از همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی خواست از هرگونه اظهارنظر به نفع و یا علیه کاندیداهای انتخابات و استفاده از امکانات دولتی به نفع نامزد خاصی جدا خودداری کنند.

این مسئول با بیان اینکه مردم بازیگر نقش اصلی برگزاری انتخابات در کشور هستند، گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران توسط خود مردم در غالب هیأت‌های اجرایی، نمایندگان فرماندار و بخشدار و اعضای شعب اخذ رأی برگزار می‌شود و آرا نیز توسط همین مردم به آحاد مردم اعلام می‌شود که نمونه بارز مردم‌سالاری دینی است.

رئیس ستاد انتخابات رودهن با بیان اینکه مدیران باید در راستای ایجاد شور و نشاط سیاسی در افزایش مشارکت مردم گام بردارند، خاطرنشان کرد: فضای آرامی برای حضور گسترده مردم در دهم اردیبهشت‌ماه پای صندوق‌های رأی فراهم خواهیم کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا