تجلیل از 60 قرآن آموز در اولین دوره اختتامیه مسابقات قرآنی بخش رودهن

دبیر مسابقات قرآنی بخش رودهن از تجلیل 60 نفر قرآن آموز در اولین دوره اختتامیه مسابقات قرآنی بخش رودهن واقع در شهرستان دماوند خبر داد.

photo_2016-04-25_13-28-49حسن مقصودی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: اولین دوره از مسابقات قرآنی در قالب چهار رشته حفظ، قرائت، اذان و احکام بین دانش آموزان و دانشجویان بخش رودهن برگزار گردید و در مجموع تعداد 223 نفر در این مسابقه شرکت کردند که از این تعداد ثبت نامی از 60 نفر به عنوان برگزیده، پیشکسوت و فعالان قرآنی تجلیل شد.

وی افزود: برای اولین بار به صورت هماهنگ در تمام بخش رودهن با همکاری کارگروه قرآنی دفتر امام جمعه، کانون فرهنگی امام صادق (ع) و پایگاه شهید محمد بروجردی برگزار گردید.

دبیر مسابقات قرآنی بخش رودهن بیان کرد: در بخش دانش آموزی اداره آموزش و پرورش و در بخش دانشجویی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در برگزاری این مسابقه همکاری لازمه را داشتند.

مقصودی خاطرنشان کرد: ثبت نام مقدماتی از بهمن ماه سال گذشته شروع و مراسم اختتامیه به مناسبت هفته گرامیداشت سیزده رجب و ولادت حضرت علی (ع) در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) بخش رودهن برگزار شد.
وی ادامه داد: ان‌شاءالله در آینده نزدیک و دور دوم این مسابقات با همین عنوان “چقدر با قرآن رفیقین” به صورت استانی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند، شرکت کنند.

photo_2016-04-25_13-28-52 photo_2016-04-25_13-28-55

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا