مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری رودهن برگزار شد

25782همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن و میلاد حضرت فاطمه (س) از بانوان شاغل در شهرداری رودهن واقع در شهرستان دماوند با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در نماز خانه شهرداری تقدیر شد.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در حاشیه این مراسم شهردار رودهن ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در خصوص نقش زنان در تربیت جامعه و مشارکت‌های مؤثر آنها در عرصه‌های مختلف اجتماعی به ایراد سخن پرداخت و گفت: جایگاه و اهمیت زن در اسلام بسیار رفیع و والا است و در اسلام زن‌های زیادی داریم که نمونه و اسوه زنان دنیا هستند.

مهدی کچویی از حضرت فاطمه (س) دخت نبی اکرم به عنوان بانویی باتقوا و نجیب یاد کرد و افزود: این بانوی گرامی بهترین و ارزشمندترین نماد زن مسلمان در تمام شئون زندگی است و باید به آن ارج نهاد و بدون شک الگو قرار دادن آن حضرت، مسیر پیشرفت و تعالی بانوان ما را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: زنان دارای شخصیت رفیعی هستند که جامعه از ثمرات وجودی آنها استفاده خواهد کرد و حضور آنها در عرصه‌های مختلف خود گواهی است دال بر حقانیت این گروه همچنین که در راستای پویایی و سعادت جامعه همواره حضور مؤثر دارند.

گفتنی است، در پایان این مراسم هدایا و شاخه گلی به رسم یادبود از طرف شورای اسلامی شهر و شهردار به بانوان اهدا گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا