رهاسازی بیش از 500 خودرو گرفتار در اثر بارش برف شب گذشته در محور هراز

hamid farhadi (1)رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: بیش از 500 دستگاه خودرو که در برف و کولاک شب گذشته محور هراز و تونل امامزاده هاشم (ع) گرفتار شده بودند با کمک خودروهای سنگین راهداری و نیروهای عملیاتی هلال احمر و امدادی، نجات یافتند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز گذشته بارش سنگین برف در محور هراز به ویژه گردنه امامزاده هاشم(ع) در شهرستان دماوند موجب مسدود شدن این محور در دو مقطع زمانی شد که شب گذشته این بارش ها مشکلاتی را در محور ایجاد کرد.
تعدادی از مسافران در محور هراز به سمت گردنه امامزاده هاشم(ع) در حرکت بودند که به جهت بارش سنگین برف و یخ زدگی سطح جاده، مسیر را بازگشتند که همین امر موجب انسداد سه ساعته جاده به ویژه در تونل امامزاده هاشم(ع) شد.
حمید فرهادی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در این خصوص گفت: شب گذشته در راستای اقدامات ستاد خدمات سفر و پیش بینی شرایط جوی در محورهای مواصلاتی دماوند به ویژه محور هراز که شاهد بوران و برف سنگین بودیم، چهار اکیپ امدادی و 25 نیروی عملیاتی در محل حضور داشته و خودروهای گرفتار در تونل امامزاده هاشم (ع) را رهاسازی کردند.
وی با بیان اینکه در این عملیات تعداد زیادی از کودکان، کهنسالان و بیماران دچار مشکل تنفسی شدند، افزود: به کمک نیروهای امدادی و اورژانس تمامی مشکلات رفع شد.
این مقام مسئول به وقوع تصادفی در این محور اشاره کرد و گفت: این تصادف موجب مصدوم شدن یک راننده شد که به سرعت به بیمارستان سوم شعبان دماوند انتقال یافت و چهار نفر دیگر از سرنشینان خودروی حادثه دیده در پایگاه شهید حسین لالی آبعلی اسکان داده شدند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا