ایجاد دوربرگردان و زیرگذر جاده صالح آباد وادان با اعتباری بالغ‌بر 30 میلیون تومان/کم‌کاری اداره راه و شهرسازی دماوند در نصب علائم نیوجرسی و گاردریل در مسیر جاده صالح آباد

vadanعضو شورای اسلامی روستای وادان از ایجاد دوربرگردان و زیرگذر جاده صالح آباد با اعتباری بالغ‌بر 300 میلیون ریال خبر داد و گفت: اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از نصب علائم نیوجرسی و گاردریل در مسیر جاده صالح آباد خودداری کرده است و علت این کم‌کاری را کمبود اعتبار عنوان کرد.

اصغر کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: ورودی روستای وادان در نقطه حادثه‌خیزی قرار دارد و به دلیل تصادفات بسیار ناگوار، شورای اسلامی این روستا اقدام به ساخت دوربرگردان و زیرگذر در جاده صالح آباد با اعتباری بالغ‌بر حدود ۳۰۰ میلیون ریال کرده است که با ساخت این زیرگذر و دوربرگردان میزان تصادفات این مسیر کاهش یافت.

وی افزود: جاده صالح آباد روستای وادان یکی از قدیمی‌ترین محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند می‌باشد و به‌عنوان تنها راه ارتباطی به استان‌های سمنان و خراسان محسوب می‌شود.

عضو شورای اسلامی روستای وادان ادامه داد: متأسفانه اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند هیچ نظارتی در این مسیر ترددی نداشته است و با توجه به حجم ترافیک و تصادفات ناگوار، شورای اسلامی این روستا اقدام به ساخت زیرگذر و دوربرگردان در این مسیر کرده است.

کاظمی ادامه داد: همچنین اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از نصب علائم نیوجرسی و گاردریل خودداری کرده است و علت این کم‌کاری را کمبود اعتبار مطرح کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز 95 و حجم ترافیک در جاده صالح آباد روستای وادان، امیدواریم اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند هر چه سریع‌تر نسبت به نصب علائم و تابلوهای هشدار دهنده جاده‌ای اقدام کند تا شاهد حوادث ناگوار در این مسیر ترددی نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا