انفجار مهیب در دماوند، سبب اذیت کودکان و خانم‌ها شد/ اطلاع‌رسانی و تخفیف برای مردم دماوند در واگذاری قطعات شهرک آویشن مدنظر باشد

امام‌ جمعه دماوند با بیان گلایه مردم دماوند از انفجار مهیب، گفت: حفظ آرامش مردم خود، باید ارجح بر آرامش دیگران باشد و این موضوع موجب آسیب روحی برای زنان و کودکان شد؛ همچنین پیشنهاد می‌شود در واگذاری‌ها، اطلاع‌رسانی و تخفیفاتی برای مردم دماوند مدنظر باشد.

mohammad alaedini1به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند با بیان اینکه در آستانه طبیعت می‌توانیم 18 بهار زندگی حضرت صدیقه طاهره (س) را مورد بازخوانی قرار دهیم، اظهار کرد: زندگی ایشان درس‌های بزرگی همچون عفاف و حجاب برای زنان، حیا و عفت برای جوانان و غیرت و مردانگی در دفاع از ولایت برای مردان جامعه دارد.
علاأالدینی با اشاره به اینکه این جمعه‌های آخر سال، یادآور آخرین نماز جمعه تهران در سال ۶۳ است که صدام و منافقان تهدید به بمباران و خرابکاری کرده بودند، گفت: بعد از انفجار، رهبر انقلاب به خطبه خود ادامه داد و حتی صدای حضرت آقا در ادامه خطبه، نلرزید و این رهبر خود تربیت کنندگان شهدا بوده و هست.
وی افزود: سیدمصطفی خمینی که مرگ مشکوکی داشتند و سید احمد خمینی که بیت امام را مدیریت می کردند که مدیریت بیت شخصیتی همچون امام، بسیار سخت است و افراد مختلف به بهانه‌های مختلف می‌توانند نفوذ کنند و اوج مدیریت ایشان، در زمانی است که دشمنان می‌خواستند رهبر انقلاب و بیت امام را در تقابل با هم نشان دهند که ایشان هم در وصیت نامه و هم در زمان حیات، حمایت متواضعانه خود را از رهبر انقلاب اعلام کردند و بیت را نیز به این امر توصیه کردند.
امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: حضرت آقا در دیدار خبرگان، نکته مهمی را متذکر شدند که دشمن سعی دارد خود را بزک کنند؛ به عنوان نمونه در بمباران حلبچه، نمونه ای بود که صدام، مردم خودشان را بمباران شیمیایی کرد و امروز خیلی ازین شیمیایی‌ها، قدرت تکلم ندارند و رنج می‌برند و عاملی که این شیمیایی‌ها را در اختیار صدام قرار داد، آلمان و آمریکا و کشورهای اروپایی بودند که امروز با چهره دوستی وارد شده‌اند.

*جریمه 10.5 میلیارد دلاری ایران به خاطر 11 سپتامبر، نشان از چهره بزک کرده دشمن دارد
علاءالدینی با اشاره به اینکه امروز قاضی آمریکایی ایران را به 10 میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار خسارت بابت حادثه ۱۱ سپتامبر محکوم می‌کند، تاکید کرد: این در حالی است که خودشان گفتند که القاعده و عربستان عامل این حادثه تروریستی بودند و این نشان از ذات بزک کرده دشمنان ملت ایران دارد و اگر پای میزی هم می‌نشینند، چون از عظمت این ملت مستهصل شده‌اند.
وی بیان کرد: رهبر انقلاب، پیگیری کردن اقتصاد مقاومتی، متوقف نشدن پیشرفت علمی و مصون سازی فرهنگی، سه راه مقابله با این دشمن قدار برشمردند و در باب اقتصاد مقاومتی مثالی است که اگر امروز تمام مرزهای و مبادی ورود و خروجی از کشور را ببندند، ما آنقدر توانایی داریم که موشک بسازیم و در قلب تلاویو بنشانیم.
امام جمعه دماوند با تاکید بر لزوم حفظ آرامش دماوند و انفجار با صدای مهیب اخیر، تاکید کرد: نخست اینکه مردم گلایه داشتند که چرا این انفجار اطلاع رسانی نشده بود و دومین مورد اینکه موضوعات بر روی بناهای دماوند و احتمالا گسل زلزله به عقیده برخی کارشناسان، تاثیر دارد و نباید برای حفظ آرامش دیگران، آرامش مردم خود را بهم بزنیم.
علاءالدینی خاطرنشان کرد: همچنین قرار است که قطعاتی از این شهرک واگذار شود که پیشنهاد ما این است که اول به مردم دماوند اطلاع‌رسانی شود و اولویت به واگذاری به مردم دماوند باشد و تخفیفاتی نیز برای واگذاری به مردم دماوند در نظر گرفته شود.

*اخبار مرتبط:

فروش اوراق مشارکت شهرک آویشن شهر دماوند از ابتدای سال ۹۵

انفجار وحشتناک در دره رو به رشد آویشن دماوند/تصاویر
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا