زمینه سازی روزنامه خاندان هاشمی برای لیست احتمالی اصلاح‌طلبان+ عکس و جزئیات

در روزهای نزدیک به انتخابات که همه منتظر انتشار لیست‌های انتخاباتی توسط گروه‌های مختلف سیاسی هستند، لیست جبهه اصلاحات به دلایل نامعلومی هنوز منتشر نشده است.برخی دلیل این عدم انتشار را اختلافات موجود در این جبهه سیاسی و عده‌ای دلیل آن را نداشتن کاندیداهای مناسب و دارای مقبولیت می‌دانند.


به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در روزهای نزدیک به انتخابات که همه منتظر انتشار لیست‌های انتخاباتی توسط گروه‌های مختلف سیاسی هستند، لیست جبهه اصلاحات به دلایل نامعلومی هنوز منتشر نشده است.

برخی دلیل این عدم انتشار را اختلافات موجود در این جبهه سیاسی و عده‌ای دلیل آن را نداشتن کاندیداهای مناسب و دارای مقبولیت می‌دانند.

استفاده از اصولگرایان در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان موضوعی است که چندی پیش مطرح شده بود که با مخالفت شدید حامیان این جبهه سیاسی مواجه شد. اما علیرغم مخالفت‌های صورت گرفته اخبار منتشر شده حاکی از آن است که برخی هنوز هم سعی می‌کنند تا پای اصولگرایان را به لیست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان باز کنند.

در همین خصوص روزنامه آرمان که از حامیان این جبهه سیاسی است در بخشی از یکی از مقالات امروز خود که با عنوان “گزینه‌های مطلوب ائتلاف اصلاح‌طلبان” نوشته شده، آورده است: قرار دادن چهره‌هایی از اصولگرایان در لیست‌های اصلاح‌طلبان که دارای مقبولیت هستند و در جامعه به عنوان حامیان دولت شناخته می‌شوند، مطلوب است.

در بخش دیگری از این مقاله، با اشاره به اینکه نگرانی‌هایی درباره ورود افراد بی‌تجربه به مجلس به وجود آمده است نوشته شده است: باید حضور افرادی که در دوره‌های گذشته در مجلس حاضر بوده‌اند، به شرط اینکه همراه با دولت روحانی باشند، را مفید ارزیابی کرد. از همین روی حضور چهره‌های مانند حجت‌الاسلام ابوترابی و کاظم جلالی که تجربه کار در مجلس را دارند، می‌تواند مفید باشد.

این اظهارات در شرایطی است که روز گذشته محمد رضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خط قرمز لیست این جبهه سیاسی را سابقه اصلاح‌طلبی افراد قلمداد کرده است.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا