برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ کتاب شرق استان تهران در دماوند

mahmood moghadam (2)رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند از برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ کتاب شرق استان تهران در این شهرستان خبر داد.

محمود پوردیوان بیگی مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: دومین نمایشگاه بزرگ کتاب شرق استان تهران در شهرستان دماوند با حضور 40 موسسه انتشاراتی و پنج غرفه برای کودکان و نوجوان، همراه با تخفیف ویژه و بن خرید کتاب از 26 بهمن ماه تا سه اسفند ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در سالن ورزشی شهدای شهر دماوند برگزار می‌شود تا بتواند خدماتی خوبی را به این قشر در این عرصه بدهد.

وی افزود: در برپایی این نمایشگاه، شهرداری و شورای اسلامی شهرهای دماوند، رودهن، آبسرد و کیلان در این خصوص با اداره ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند همکاری ویژه‌ای را دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دماوند بیان کرد: همچنین هماهنگی‌های جهت بازدید دانش آموزان مدارس شهرستان دماوند از نمایشگاه با اداره آموزش و پرورش و اطلاع رسانی به شهروندان با مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز صورت گرفته است تا بتوانیم در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام بدهیم و در خصوص توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تسهیل در تهیه و خرید کتاب به شهروندان فراهم سازیم.

پوردیوان بیگی مقدم با اشاره به تخفیف ویژه ناشران و بن خرید کتاب در دومین نمایشگاه بزرگ کتاب شرق استان تهران، گفت: در این نمایشگاه مبلغ 60 میلیون تومان بن خرید کتاب و 20 تا 30 درصد تخفیف ویژه ناشران نیز برای شهروندان در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا