نصب 6 پل عابر پیاده در محور دماوند – فیروزکوه/ مشارکت بخش خصوصی در نصب 4 پل‌ عابر

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از نصب 6 پل عابر پیاده در محور دماوند – فیروزکوه خبر داد و گفت: 4 پل عابر با مشارکت بخش خصوصی نصب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمیدرضا مشهدی‌عباسی با اشاره به نقاط حادثه‌خیز و ضرورت پل عابر پیاده در شهرستان دماوند اظهار کرد: مناطق چناران، مسکن مهر گیلاوند، اسلام‌آباد، تقاطع آبسرد، جابان و سربندان جزو نقاط حادثه‌خیزی هستند که نیاز به پل عابر پیاده دارند که در این رابطه برای نصب پل عابر پیاده اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: جابان و سربندان با هزینه‌های دولتی و آبسرد، مهرآباد و چناران با مشارکت بخش خصوصی تحویل این بخش شده است تا اقدام لازم را آغاز کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در خصوص روشنایی معابر جابان، سربندان و سیدآباد تصریح کرد: روشنایی معابر به‌ویژه خیابان اصلی در جابان، سربندان، سیدآباد و همچنین روشنایی کمربندی رودهن با توجه به اینکه باید در چندی قبل موضوع روشنایی صورت می‌گرفت، اما با پیگیری لازم و زحمات مسئولان این موضوع انجام شده است.

مشهدی‌عباسی افزود: در راستای تأمین امنیت راه‌ها و جان شهروندان اقداماتی شامل احداث پل عابر پیاده و روشنایی خیابان‌های اصلی صورت گرفت تا شاهد حوادث کمتری در این حوزه باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا