لزوم حضور باشکوه مردم دماوند در راهپیمایی 22 بهمن

در چهارمین نشست شورای اداری شهرستان دماوند بر لزوم حضور باشکوه و گسترده مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن تأکید شد.

13941121000664_PhotoL

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی، امام جمعه دماوند در چهارمین نشست شورای اداری دماوند اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رنگ و بوی حسینی آغاز شد؛ زیرا ملت ما شعار “نهضت ما حسینی و رهبر خمینی” می‌دادند و این شعار را با خون خود امضا کردند و گفتند “از جان خود گذشتیم با خون خود نوشتیم یا مرگ یا خمینی”.

وی افزود: علامه طباطبایی در کتاب شیعه در اسلام نوشته است قبل از انقلاب هرگاه اسمی از شیعه به میان می‌آمد، نگاه جهان به سمت شیعه اسماعیلی می‌رفت و شیعه 12 امامی مطرح نبود.

امام جمعه دماوند بیان کرد: اما انقلاب اسلامی به گونه‌ای شد که یک شخص خارجی با انجام تحقیق در مورد انقلاب اسلامی آن را به عنوان پرنده‌ای تشبیه می‌کرد که دو بال سرخ که با آن انقلاب کرده و بال سبز که انقلاب را نگه داشته است؛ بال سرخ ریشه در نام امام حسین (ع) و بال سبز ریشه در انتظار و مهدویت دارد.

علاءالدینی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره)، 10 سال به صورت مستقیم پرچم هدایت‌گری را بین ملت داشتند و امروزه بیش از ربع قرن است که این پرچم به دست مقام معظم رهبری رسیده و این پرچم را مردم ما نباید به کسی غیر از امام عصر بسپارند.

وی تصریح کرد: در زمان طاغوت، نفت روزانه پنج و نیم میلیون بشکه صادر و ارزی که از این نفت حاصل می‌شد، دو برابر ارزهای موجود قیمت داشت، اما بیشتر این پول‌ها صرف عیاشی و فساد می‌شد، اما امروز در اوج تحریم، نفت در حدود یک میلیون و 300 هزار بشکه صادر می‌شود.

امام جمعه دماوند تاکید کرد: امروزه اگر مشکلات اقتصادی و محدودیت‌هایی داریم به دلیل اراده دشمنان است، زیرا آن‌ها اجازه نمی‌دهند در مسیر درست حرکت کنیم زیرا در این مسیرها نفاق ایجاد می‌کنند و همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیانات خود به آن اشاره کردند امروزه مرز بین اصول‌گرایی و اصلاح طلبی نیست، امروز مرز بین انقلاب و ضد انقلاب است.

علاءالدینی خاطر نشان کرد: اگرچه هنوز هم در این بین کسانی هستند که استکبار ستیزی را قبول ندارند ولی انقلاب اسلامی، ولایت و قانون اساسی را قبول دارند که این مرزها امروز همدلی‌هایی است که می‌تواند مردم را دور هم جمع کند و دشمنان در صدد برهم زدن این مشورت و همفکری‌ها هستند و می‌خواهند انقلاب اسلامی را متوقف کنند.

*افزایش 20 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه/ استقرار 162 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه

شاهرخ جهانشاهی، رئیس ستاد انتخابات شهرستان دماوند در چهارمین نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که در بحث اجرای انتخابات مهم می‌باشد، موضوع تعیین شعب انتخابات است و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده، کمیته‌های مختلف در این زمینه تشکیل شده است.

13941121000665_PhotoL

وی افزود: امسال نسبت سال گذشته تعداد 20 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه اضافه شده است که 14 شعبه در حوزه مرکزی شهرستان دماوند، چهار شعبه در بخش رودهن و دو شعبه در شهرستان فیروزکوه می‌باشد و میانگین کسانی که در این شعبه ها حضور پیدا می‌کنند بین 500 تا 600 نفر است.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: فرمانداری شهرستان دماوند، بخشداری مرکزی دماوند و شهرداری آبسرد را به‌عنوان سه مرکز اصلی ستاد پشتیانی انتخاباتی تلقی کردیم.

جهانشاهی گفت: به طور کلی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه 162 شعبه وجود دارد که 114 حوزه مربوط به شهرستان دماوند و 48 حوزه مربوط به شهرستان فیروزکوه می‌باشد که هماهنگی لازم انجام شده و امیدواریم با این تدابیری که اندیشیده شده بتوانیم به بهترین نحو انتخابات را برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: در فرآیند انتخابات موضوعی که بسیار اهمیت دارد شناسایی آسیب‌هایی انتخاباتی که در دوره‌های قبل در انتخابات شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه به رخ داده است و در تلاشیم که این آسیب‌ها را به حداقل برسانیم.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به دیگر تخلفات انتخاباتی ادامه داد: از دیگر تخلفات احتمالی انتخاباتی موضوع خرید و فروش آرا است که این امر به صورت سازماندهی شده توسط اطلاعات و سپاه مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین به کاندیدا و عوامل اجرایی انتخابات مربوط می‌شود که با نشستی که با 26 کاندیدای تأیید شده در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه داشتیم، کلیه مسائل انتخاباتی را به آن‌ها گوش زد کردیم و مواردی را هم به صورت جزوه در اختیار آنان قرار دادیم.

وی در پایان تاکید کرد: کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند، هشت روز قبل از روز انتخابات و اخذ رأی به صورت مجاز فعالیت‌های تبلیغاتی خود را آغاز کنند، و از مدیران دستگاه‌های دولتی توقع داریم در این ایام بر اساس قانون با هیچ کاندیدایی همراهی نداشته و امکانات دولتی در اختیار آنان قرار ندهند، زیرا بر اساس قانون جرم محسوب می‌شود و با متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا