جشنواره ورزشی معتادان بهبودیافته در دماوند برگزار شد‎

خبرگزاری فارس: جشنواره ورزشی معتادان بهبودیافته در دماوند برگزار شد‎سومین جشنواره ورزشی معتادان بهبودیافته با حضور مسئولان در شهرستان دماوند برگزار شد.‎

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، همزمان با سی و هفتمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، سومین جشنواره ورزشی معتادان بهبودیافته شهرستان دماوند برگزار شد.

این جشنواره با حضور رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره ورزش و جوانان، معاون امور توسعه وپیشگیری، کارشناسان ادارات بهزیستی و اداره ورزش شهرستان دماوند و جمعی از ورزشکاران و معتادان بهبودیافته در محل سالن شهداء مراء برگزار شد.

این جشنواره به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای مرا و مرکز اقامتی میان‌مدت دماوند و با حمایت اداره بهزیستی شهرستان دماوند در رشته‌های فوتسال، طناب‌کشی، پینگ‌پنگ، فوتبال‌دستی و دارت برای معتادان بهبودیافته این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند در این خصوص اظهار کرد: سلامتی یکی ازمهم‌ترین و بزرگترین نعمت و سرمایه خداوند متعال برای انسان است که قابل قیاس با هیچ نیست و جای نشاط و خرسندی است که بیماران بهبودیافته در مسیر درست زندگی خود قرار گرفته‌اند.

محمود حسین‌آبادی هدف از اجرای اینگونه برنامه‌های ورزشی را ایجاد انگیزه در ترک و وابستگی به مواد مخدر و در تقویت و تربیت روحیه بیماران بهبودیافته دانست.

وی افزود: پس از اتمام و اجرای مراسم جشنواره، تیم منتخب به اردوی زیارت مشهدمقدس اعزام و همچنین به نفرات برتر کاپ قهرمانی و به بااخلاق‌ترین تیم ورزشی هم کاپ اخلاق اهدا خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا