اصلاح‌طلبان اگر اکسیر داشتند مرده خود را زنده می‌کردند!

534534یکی از افراطیون مدعی اصلاحات می‌گوید اکسیر دست اصلاح‌طلبان است و آنها بودند که روحانی را از ناشناختگی به ریاست‌جمهوری رساندند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمیدرضا جلایی‌پور (عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت و مدیر روزنامه توقیف شده جامعه) درباره این سؤال «فرارو» که آیا کامل کردن لیست‌ها با افراد ناشناخته به دلیل امکان رای نیاوردن آنها و ادعای شکست اصلاح‌طلبان توسط جناح مقابل بعد از انتخابات کار درستی است؟ گفت: «توجه کنید که اکسیر دست اصلاح‌طلبان است و آن اکسیر خدمت صادقانه بیست ساله اصلاح‌طلبان در کشور است که باعث شده در جامعه ایران سرمایه اخلاقی پیدا کنند و به همین دلیل وقتی در سه روز پایانی انتخابات سال 92 عنوان می‌کنند به روحانی رای بدهید آن اتفاق روی می‌دهد.»
وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان قدرت روحانی‌سازی دارند و به همین دلیل افراد ناشناخته هم به سرعت شناخته خواهند شد.
این ادعا در حالی است که اصلاح‌طلبان اگر واقعا پایگاه رأیی داشتند، عارف را مجبور به انصراف نمی‌کردند. و اگر اکسیر داشتند موجب نمی‌شدند هاشمی و معین در سال 84 و موسوی در سال 88 از چشم اکثریت مردم بیفتند. وضعیت وخیم اصلاح‌طلبان به جایی رسید که برخی از تئوریسین‌های آنها بارها به صراحت گفتند اصلاحات مرد و از این جهت اصلاح‌طلبان اگر اکسیر داشتند مرده خود را زنده می‌کردند.
پیش از این شماری از مدعیان اصلاح‌طلبی نظیر زیباکلام ادعا کرده‌اند روحانی 2-3 میلیون رأی بیشتر نداشت و آرا داده شده به وی رأی اصلاح‌طلبان است. در مقابل این ژست تهاجمی، روحانی چندی پیش بدون نام بردن از اصلاح‌طلبان از آنها به عنوان اقلیتی که 7-8 میلیون رأی دارند یاد کرد تا بر پایگاه اجتماعی متمایز خود تأکید کرده باشد. او روز یکشنبه نیز در پاسخ آنها که می‌گویند اعتدال روش است نه گفتمان تصریح کرد اعتدال گفتمان است نه روش.
اصلاح‌طلبان در طول 30 ماه گذشته از روحانی و دولت وی به عنوان کاتالیزور و رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان یاد کرده‌اند.
این نکته هم گفتنی است که مهاجرانی وزیر ارشاد دولت بارها درباره نشریات زنجیره‌ای مانند جامعه و توس تصریح کرده بود این نشریات وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب و درصدد براندازی بوده‌اند.

منبع: افکار خبر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا