مسدود بودن محور رودهن-دماوند و بلعکس به علت قیچی کردن یک دستگاه تریلی در محدوده چناران/ مسدود بودن محور هراز به علت بارش شدید برف

photo_2016-02-08_19-27-09رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از مسدود بودن محور رودهن-دماوند و بلعکس به علت قیچی کردن یک دستگاه تریلی در محدوده چناران خبر داد.

زکریا صفرزداه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: به علت قیچی شدن یک دستگاه تریلری در محدوده چناران، مسیر تردد در محور رودهن – دماوند و بلعکس مسدود می‌باشد و عوامل راه و شهرسازی و پلیس راه شهرستان دماوند در تلاشند که تریلی منحرف شده را به کنار جاده هدایت کنند تا مسیر تردد باز گردد.

وی افزود: متأسفانه در لاین روبروی همین مسیر تصادفی رخ داده که جاده مسدود شده است و در حال حاضر هر دو لاین تردد در محور رودهن – دماوند مسدود می‌باشد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از شروع عملیات  برف روبی و نمک پاشی از زمان بارش برف توسط  ۴۹ نفر از عوامل راهداری خبر داد و گفت: به علت برف و بوران کولاک شدید برای حفظ جان مردم از خطرات احتمالی محور هراز تا اطلاع ثانوری مسدود می باشد.

صفرزداه تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند مقدار دو هزار و 500 تن نمک ار در راهدارخانه‌های شلمبه، آبسرد، سید آباد و دلیچایی دپو کرده است تا در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پبام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا