برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در دماوند

مسابقات تیراندازی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان دماوند برگزار شد.

13941119000279_PhotoL

به گزارش پایگاه خبری تارود، مسابقات تیراندازی در رشته تپانچه بادی ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در سالن تیراندازی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.

در این مسابقات 30 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت، عبدالله شکری، حسن باغبانجو، موسی موجی، سیدرسول شریعتی، حمیدرضا نصیری به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را به دست آوردند.

همچنین بهزاد هادی ورنام‌خواستی، از جانبازان 30 درصد شهرستان دماوند قضاوت این مسابقات را بر عهده داشت و این جانباز سرافراز از نفرات برتر مسابقات تیراندازی استان تهران نیز است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر با اشاره به فعالیت مستمر ورزشی خانواده‌های شاهد و ایثارگر در این شهرستان اظهار کرد: اکثر افراد شرکت‌کننده در مسابقات تیراندازی، عضو تیم تیراندازی شهرستان دماوند هستند و به مدت سه سال است که در سالن تیراندازی ماز در محله دشت‌مزار دماوند تمرین و فعالیت می‌کنند.

امیر مرادی ادامه داد: این ورزشکاران در رشته‌های مختلف تیراندازی از جمله تپانچه، تفنگ‌بادی، تیر و کمان و در کلاس‌های متفاوت مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: علاوه بر افراد حاضر در مسابقه تیراندازی با یک فراخوان از تمام افراد جامعه شاهد و ایثارگر دعوت شده بود تا در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند گفت: پس از پایان این مسابقات به نفرات برتر این مسابقات جوایز نفیسی اهدا شد.

13941119000282_PhotoL 13941119000276_PhotoL 13941119000277_PhotoL

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا