جشن باشکوه فجر انقلاب در دماوند برگزار شد+تصاویر

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، جشن بزرگ فجر انقلاب در شهر دماوند به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر با حضور هنرمندان مطرح کشور، مسئولان و شهروندان در سالن شهدای شهر دماوند برگزار شد.

IMG_7531به گزارش پایگاه خبری تارود، عباس صفری، شهردار دماوند در این مراسم ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب، رزمندگان اسلام، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مغتنم و بسیار خوبی است که یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی بداریم و از فرهنگ‌ها و خاطره‌های آن دوران یادی کنیم و بتوانیم آن فرهنگ‌ها را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند در مناسبت‌ها فعالیت‌های فرهنگی را برگزار می‌کنند، گفت: در تلاشیم تا برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی شهر دماوند را به نحوی اجرا کنیم که باعث ارتقاء فرهنگ شود.

شهردار دماوند بیان کرد: یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی، تغییر در نگرش افراد بر اساس اصول اسلامی و اتفاق مهم‌تر از آن، ایجاد در حق امتیاز انتخاب به هموطنان به جهت مشارکت در سرنوشت خود است.

صفری ادامه داد: بسیاری از موفقیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف شاهد آن هستیم به واسطه نیروهای داخلی و ب انقلاب اسلامی صورت گرفته و یکی دیگر از موضوعاتی که بسیار حائز اهمیت است، ایجاد رشد اقتصادی، توسعه اجتماعی و امکان دسترسی خدمات برای مردم به طور یکسان می‌باشد.

وی در خصوص پرداخت به موقع عوارض نوسازی گفت: این عوارض به صورت سالانه باید پرداخت شود و ما از شهروندانی که در موعد مقرر این عوارض را پرداخت می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

شهردار دماوند تصریح کرد: همچنین شهروندانی که عوارض نوسازی خود را در موعد مقرر پرداخت می‌کنند، جوایزی به قید قرعه شامل دو دستگاه خودروی پراید، چهار عدد تبلت، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مکه مکرمه را در نظر گرفته‌ایم.

لازم به ذكر است، در اين مراسم هنرمندان مطرح كشور همچون «يوسف كرمي» هنرمند تقليد صدا، «امير تاجيك» خواننده محبوب كشور و «مسعود روشن پژوه» به اجراي برنامه هاي هنري پرداختند.

در اين آيين همچنين از برندگان قرعه كشي عوارض نوسازي شهرداري دماوند در سال ۹۳ تقدير شد.

[Best_Wordpress_Gallery id=”46″ gal_title=”enghalab damavand”]

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا