هاشمی اگر خط امام را می شناخت فتنه 88 را تدارک نمی دید/ نفوذی ها می خواهند خط امام و رهبری را منزوی کنند

image631628رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: هاشمی اگر خط امام را شناخته بود فتنه 88 را تدارک نمی دید و بلوا و آشوب را دنبال نمی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام سید حمید روحانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا, اظهار داشت: هاشمی رفسنجانی سید حسن مصطفوی را به عنوان اشبه ترین فرد به امام خمینی (ره) معرفی کرده است اما باید گفت اگر چه وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی چند صباحی با امام خمینی (ره) در ارتباط بوده است اما ریشه اندیشه اش نشات گرفته از جریان لیبرالیستی بوده و وی اندیشه سیاسی خود را از دوران مصدق و مصدقی ها گرفته است پس چنین کسی حق ندارد بگوید چه کسی اشبه به امام است این سخن را کسی می تواند بگوید که امام و خط امام را شناخته باشد.

وی با بیان اینکه اگر هاشمی راه امام را شناخته بود جریان مک فارلین را مطرح نمی کرد، افزود: وی اگر خط امام را قبول داشت و می شناخت پیشنهاد حذف شعار مرگ بر آمریکا را نمی داد.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ادامه داد: هاشمی رفسنجانی اگر راه امام را شناخته بود بر خلاف نص صریح امام، سازمان مجاهدین خلق را سالیان سال حمایت نمی کرد و وجوهات شرعی خمس و زکات را در اختیار آنها قرار نمی داد، او اگر خط امام را شناخته بود فتنه 88 را تدارک نمی دید و بلوا و آشوب را دنبال نمی کرد.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اینکه وی به خط امام اعتقادی ندارد و حق ندارد این مطلب را بیان کند که چه کسی اشبه به امام است، افزود: اگر سید حسن مصطفوی در خط امام بود، در کنار رهبری می ایستاد نه در کنار کسانی که دنیا طلب و قدرت طلب هستند و خود را در برج عاج می بینند.

وی افزود: امام با همین آگاهی پیام داد که تا زمانی که من زنده ام اجازه نمی دهم لیبرالیست ها در کشور مسلط شوند چرا که امام دریافت کسانی در اطراف او هستند به خط امام اعتقاد ندارند.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز با همین آگاهی بود که بارها اعلام خطر و اتمام حجت کرده و خطر نفوذی ها را مطرح کردند چرا که برخی ها با یک سلسله برنامه، همچون بنی عباس با دم زدن از امام، انقلاب و رهبری می خواهند خط امام، انقلاب و رهبری را منزوی کرده و به چالش بکشانند.

حجت الاسلام روحانی افزود: ملت ما با آگاهی و هوشیاری می تواند با حضور قاطع در صحنه انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دست رد به سینه نامحرم زده و دشمنان را مایوس کنند،مردم با بصیرت ایران،انقلابی های متعهد و مردمی،فرزندان امام و انقلاب اسلامی اجازه نخواهند داد نفوذی ها با توطئه و ترفند نقشه های شوم خود را به پیش برده و به انقلاب آسیب بزنند.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا