کسانی که ملت را تحقیر می‌کنند قابل اعتماد نیستند/ آنهایی که دلشان با آمریکاست ممکن است کشور را بفروشند/ زبان دشمن در کام برخی خودی‌ها می‌چرخد!

image626633مدیرمسئول موسسه فرهنگی، مطبوعاتی کیهان گفت: باید هوشیار باشید تا دشمن نظرات خود را از زبان افراد موجه مطرح نکند چرا که این افراد با تابلوی خودی در بین مردم ظاهر می‌شوند، اما در واقع زبان دشمن هستند.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسین شریعتمداری در نخستین یادواره یکصد و هشتاد و یک شهید مناطق حصار امام، کوی کوثر و اسلامشهر همدان و گرامیداشت سردار سرلشگر شهید همدانی و شهدای مدافع حرم با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را به عنوان بعثت دوباره یاد کرد و بیان کود: بیعت با انقلاب و ولایت به معنای بیعت با رسول خداست.

وی تصریح کرد: تا زمانی که ندانیم در کجا ایستاده‌ایم و چه رسالتی را بر عهده داریم، قادر به پیمودن مسیر آن طور که باید و شاید، نیستیم.

شریعتمداری با بیان اینکه ما در حال عبور از عقبه پرشیبی هستیم، اذعان کرد: این موقعیتی بسیار خطیر است و به هیچ وجه خطرناک نیست؛ چون این تنش، نشانه زوال نیست بلکه نشانه زایش است.

وی با اشاره به انواع و اقسام روش های دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: اختلاف نظام مقدس جمهوری اسلامی و نظام استکباری بر سر مسائل ماهوی و بنیادین است.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از تجربه راه‌های مختلف برای براندازی نظام و عدم موفقیت در این راه، به سناریوی نفوذ روی آورده است، گفت: دشمنان انقلاب دست از سر ما برنمی دارند میدان‎های درگیری عوض می شود، اما اصل درگیری پابرجا خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که بارها بر سناریوی نفوذ دشمن گوشزد کرده، افزود: نفوذ به مانند ورزش رزمی “جوجیتسو” است که دشمن بدون اینکه هزینه زیادی را بپردازد از توانمندی حریف علیه خودش استفاده می کند.

شریعتمداری، انتخابات را یکی از روزنه‌های نفوذ دشمن دانست و اظهار کرد: هدف اصلی دشمن در انتخابات نفوذ در کانون‌های تصمیم‎گیر و تصمیم‌ساز است.

وی، استفاده از میانجی و واسطه‌ها را یکی از راه های نفوذ برشمرد و افزود: دشمن برای بهره‌گیری از این بخش به دنبال افرادی است که در نظام سابقه مسئولیتی مثبت داشته باشند و این سابقه نیز برای مردم شناخته شده باشد، اما از آرمان‎های انقلاب فاصله گرفته باشند.

شریعتمداری با تاکید به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه دشمن نظرات خود را از زبان افراد موجه مطرح می‌کنند، گفت: باید هوشیار باشید چرا که این افراد با تابلوی خودی در بین مردم ظاهر می‌شوند اما در واقع زبان دشمن هستند.

مدیرمسئول موسسه کیهانف یکی از راههای شناخت این افراد را مقایسه مواضع افراد با مبانی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بیان کرد و افزود: در صورتی که تغییری با این مواضع مشاهده شود، این افراد قابل اعتماد نبوده و باید به صداقت آنها تردید داشت.

شریعتمداری افرادی که تابلوی خود را تغییر می دهند غیر قابل اعتماد دانست و خاطر نشان کرد: باید توجه داشت کسانی که ملت را تحقیر می‌کنند و وقتی با دشمن روبه‌رو می‌شوند برایش فرش قرمز پهن می‌کنند قابل اعتماد نبوده و نیستند.

وی با اشاره به وضعیت مجلس ششم افزود: در مجلس ششم به عنوان یکی از کانون‌های تصمیم‌ساز فتنه‌گری و خروج از حاکمیت، انجام گرفت و هم اکنون خیلی از آن ها در غرب هستند و به نظر بنده انگار کنگره آمریکا را از روی مجلس ششم کپی‌برداری کردند که هر روز یک مصوبه علیه نظام ایران اسلامی دارد.

مدیرمسئول موسسه کیهان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که مبنی بر انکه کسانی که دلشان با آمریکاست ممکن است کشور را بفروشند گفت: اگر این افراد وارد کانون‌های تصمیم‎گیر و تصمیم‎ساز شوند مملکت را می‌فروشند.

شریعتمداری تصریح کرد: من نمی‌‎گویم اینها می‌خواهند خیانت کنند، ولی به طور حتم این افراد اهل ایستادگی و دفاع از منافع ملی هم نیستند و همین موضوع برای آینده نظام و ملت بسیار خطرناک است.

نماینده ولی فقیه در روزنامه کیهان اظهار کرد: درزمان حکومت امام علی(ع)، ناکثین امام را بدون عدالت می‌خواستند، مارقین عدالت را بدون علی(ع) می‌خواستند و اما قاسطین نه عدالت را می‌خواستند و نه علی(ع) را می خواهند و سرانجام مارقین و ناکثین هم تحت سلطه قاسطین درمی ایند.

شریعتمداری امریکا را دشمن همیشگی ایران خواند و بیان کرد: جای تعجب دارد که برخی در داخل کشور آمریکا را بدون مشکل به تصویر می‌کشند.

وی تصریح کرد: واقعیت آمریکا را باید در جنبش وال استریت، محله‌های فقیرنشین این کشور، در یمن، غزه و… دید.

شریعتمداری گفت: جریان نفوذ با فضاسازی و زیاد جلوه دادن اقلیت خود، در پی پیاده‎سازی سناریو و اهداف مد نظرش است.

وی یکی از ترفندهای دشمن را ایجاد رعب دربین ملت دانست و اظهار کرد:خیلی ها می گویند برجام سایه شوم جنگ را از سر ما برداشت.

نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان از دیگر راهکارهای نفوذ را ارائه الگوی تقلبی و یا غیر واقعی دانست و افزود: در این شیوه عامل نفوذی از دور وارد ساختار می‌شود و حضور فیزیکی ندارد و به اصطلاح به آن نفوذ فاصله‌دار می‌گویند.

شریعتمداری با اشاره به سخنان یکی از تحلیل گران سیاسی غرب مبنی برآنکه خمینی را باید با خمینی از صحنه خارج کرد گفت:در حال حاضر افرادی به دنبال تحریف خط مبارک امام خمینی(ره) هستند وبه تعبیری پوسته را نگه می دارند ومغز را تغییر می دهند که در این زمینه هوشیاری ملت ایران بسیار لازم است.

منبع: راه دانا

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا