110 نونهال رودهنی سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند

110 نونهال رودهنی سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر را با حضور مسئولان شهرستان دماوند جشن گرفتند.

13941114000684_PhotoL

به گزارش پایگاه خبری تارود، جشن انقلاب نونهالان رودهنی به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرهنگسرای فرهنگی هنری وصال شهر رودهن برگزار شد.

در این مراسم، نونهالان رودهنی با اجرای سرودهای انقلابی، خواندن دکلمه‌هایی در وصف پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین برگزاری نمایش «فرار بزدلانه شاه از کشور» به مسئولان و مربیان خود نشان دادند که همچون شهیدان انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی (ره) در راه پاسداری از ارزش‌های ایران اسلامی گام برمی‌دارند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند در حاشیه برگزاری جشن انقلاب نونهالان رودهنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به ارزش‌های انقلابی در ایام مبارک فجر اظهار داشت: این مراسم فرصتی را ایجاد کرد تا از شهدای انقلاب اسلامی ایران و خداوند متعال شاکر باشیم که فضای انقلابی را ایجاد کردند تا استقلال و تمامیت ارضی در کشور حفظ شود.

محمود حسین‌آبادی ادامه داد: امروز در جایگاهی ایستاده‌ایم که پرچم جمهوری اسلامی ایران برابر چشمان دشمنان استکبارستیز به اهتزاز درآمده است.

وی افزود: نشان دادن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نونهالان در برگزاری چنین مراسم‌ و جشن‌های انقلابی در ذهن نونهالان ماندگار خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با بیان اینکه 18 مهدکودک در شهرستان دماوند مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: امروز جشن انقلاب نونهالان با حضور نونهالان 9 مهدکودک شهر رودهن با مشارکت 110 نفری نونهالان به خوبی در این شهر برگزار شد تا آینده‌سازان جمهوری اسلامی ایران همچون گذشتگان خود در راه اقتدار و استقلال کشور خود قدم بردارند.

حسین‌آبادی اضافه کرد: در ایام مبارک دهه فجر برنامه‌های متنوعی همچون ارائه خدمات رایگان فیزیوتراپی، بینایی‌سنجی و شنوایی‌شناسی، مشاوره رایگان و دوره‌های آموزشی رایگان در مدارس برای دانش‌آموزان و اولیا و همچنین برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی و هنری در کمپ‌های ترک اعتیاد با هدف جامعه عاری از اعتیاد و برگرداندن پاکی به خانواده‌ها برگزار خواهد شد.

*لزوم شناساندن ریشه‌های انقلابی و فرهنگی به نونهالان در دماوند

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند بر لزوم شناساندن ریشه‌های انقلابی و فرهنگی به نونهالان در این شهرستان تأکید کرد.

13941114000683_PhotoL

ابوذر نادری در حاشیه برگزاری جشن انقلاب نونهالان رودهنی ضمن تبریک ایام‌الله مبارک فجر اظهار داشت: بسیار خرسند هستیم که در این ایام مبارک، تمام مردم انقلابی و مسئولان اجرایی شهرستان دماوند در تلاش هستند تا ویژه‌برنامه‌های متنوعی را در راستای شناساندن آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران برگزار کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت ایام‌الله مبارک فجر در تلاش هستیم تا با برگزاری برنا‌مه‌های متنوع فرهنگی، آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) را به همراه شناساندن ریشه‌های فرهنگی، انقلابی و دشمن‌ستیزی به جوانان، نوجوانان و نونهالان نشان دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند افزود: خاطرات شهیدان انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی (ره) باید زنده نگه‌داشته شوند تا آینده‌سازان جمهوری اسلامی ایران با مبنای انقلاب اسلامی ایران و دستاورد‌های عظیم آن بیگانه نباشند و در راه پاسداری از ارزش‌های ایران اسلامی گام بردارند.

نادری با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در شهرستان دماوند تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌هایی است که به آن ارج می‌نهیم تا قسمتی از رشادت‌ها و جان‌فشانی شهدا را با حضور خود و همدردی با خانواده‌هایشان جبران کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشن انقلاب برای نونهالان زیر 6 سال اضافه کرد: از مسئولان اداره بهزیستی و معاونت اجتماعی این اداره قدردانی می‌کنیم که در تلاش هستند تا این نونهالان با فرهنگ انقلاب آشنا شوند و خلأهای فرهنگی و فکری در آینده کشور به وجود نیاید.

لازم به ذکر است در مراسم برگزاری جشن انقلاب نونهالان رودهنی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند، رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند، گوهر اسدحیدری رئیس اسبق اداره بهزیستی شهرستان دماوند، معاونان اداره بهزیستی شهرستان دماوند و جمعی از مربیان و نونهالان مهدهای کودک‌ شهر رودهن حضور داشتند.

13941114000686_PhotoL 13941114000680_PhotoL 13941114000678_PhotoL

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا