وزیر بهداشت دستور واگذاری بیمارستان فاطمه (س) دماوند را صادر کرد

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت دستور واگذاری بیمارستان فاطمه (س) دماوند را صادر کرددر نشستی با نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور واگذاری بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند را به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، نشست مشترک نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

حمیدرضا مشهدی‌عباسی، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، برنامه‌ها و مسائل بهداشتی و درمانی این دو شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست، بیشتر به وضع بهداشتی و درمان شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه پرداخته و بر توجه هر چه بیشتر به این دو شهرستان در شرق استان تهران تأکید شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست، دستور تحویل بیمارستان خیریه حضرت فاطمه (س) شهر دماوند را به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فعالیت اولیه آن به عنوان کلینیک شبانه‌روزی را صادر کرد.

قرار است که مراسم افتتاح و تحویل بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند در روزهای آینده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شود و به طور رسمی این بیمارستان فعالیت دولتی خود را آغاز کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا