زنگ انقلاب در مهد قرآن موسسه فرهنگی معصومیه (س) دماوند نواخته شد

همزمان با 12 بهمن ماه مصادف با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در پیش دبستانی (مهدقرآن) موسسه فرهنگی معصومیه (س) شهر دماوند با حضور شهردار، مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و مشاور شهردار نواخته شد.

IMG_7201
به گزارش پایگاه خبری تارود، عباس صفری در حاشیه این مراسم که با حضور علی نوروز قزوینی مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، سید کمال سادات مشاور شهردار و 40 نفر از کودکان این موسسه قرآنی برگزار شد، به اهمیت قرآن کریم و نقش آن در زندگی اشاره و اظهار کرد: قرآن کریم فصل الخطاب است و بالاتر از آن کلامی نیست.
این مقام مسئول با بیان اینکه قرآن کریم با داشتن داستان‌ها و آموزه‌های دینی نقش مهمی را در تربیت صحیح فرزندان ایفا می‌کند، افزود: مهدهای قرآنی از جمله مراکزی هستند که می‌توانند این مهم را در کودک نهادینه کنند.
وی با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر آشنایی کودکان و نوجوانان را به وقایع انقلاب اسلامی ضروری دانست و بیان کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی انقلاب، مشارکت آنان در کارهای گروهی که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی انجام می‌شد از جمله موضوعاتی است که می‌توان از امروز در بین کودکان ترویج کرد.
شهردار دماوند ادامه داد: کودکان امروز آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و نقش مراکز قرآنی و پیش دبستانی در ترویج دستاوردهای انقلاب و نهادینه کردن آن در روح و جان فرزندان این مرز و بوم می‌تواند آنان را در مسئولیت‌های خطیر فردای میهن اسلامی آماده کند.
لازم به ذکر است، در این آیین نونهالان مهد قرآن با برگزاری مراسم سرود و دکلمه خوانی از میهمان خود استقبال کردند و در پایان نیز شهردار و مسئول کمیسیون فرهنگی شورا با اهدا هدیه‌ای از کودکان و مربیان تقدیر شد.

IMG_7242 IMG_7192

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا