برگزاری مسابقات والیبال جام فجر در رودهن

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات والیبال جام فجر در رودهنرئیس هیئت والیبال رودهن گفت: مسابقات والیبال جام فجر به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رودهن برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، یزدان شیرمحمدی اظهار داشت: ورزش والیبال یکی از ورزش‌هایی است که از گذشته تاکنون مخاطب خاص خود را داشته است و جزو ورزش‌های گروهی موفق در کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: شهر رودهن نیز از گذشته تاکنون در والیبال موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده و افراد موفقی را تحویل جامعه داده است.

رئیس هیئت والیبال رودهن گفت: با برگزاری جلسات متعدد قرار شد که یک دوره مسابقات والیبال به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عنوان گرامیداشت جام دهه مبارک فجر در رده سنی آزاد برگزار کنیم.

شیرمحمدی افزود: قرعه‌کشی این مسابقات امروز برگزار و پیش‌بینی می‌شود که در این مسابقات هشت تا 12 تیم شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، بازی‌ها در مرحله مقدماتی به صورت گروهی و سپس در مراحل بعدی به صورت حذفی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت والیبال رودهن ادامه داد: بازی‌ها به صورت پنج نفری برگزار می‌شود و در مرحله مقدماتی هر تیمی که دو دست از سه دست را از آن خود کند، برنده بازی خواهد بود.

شیرمحمدی ادامه داد: علاوه بر مسئولان و حامیان ورزش که همیشه به هیئت والیبال رودهن لطف داشتند، کشاورز اصلانی به عنوان نایب‌رئیس هیئت والیبال، فرزاد عاشقی دبیر هیئت والیبال و محمد سرخ‌بال مسئول اجرایی هیئت والیبال در این بازی‌ها فعالیت خواهند داشت.

وی از زحمات تمام مسئولان و حامیان ورزش به خصوص اداره ورزش و جوانان، شورای اسلامی شهر و شهرداری و اداره آموزش و پرورش رودهن قدردانی کرد.

لازم به ذکر است این مسابقات از دهم بهمن‌ماه سال جاری به مدت 10 شب از ساعت 17:30 الی 21:30 در سالن شهید بهشتی رودهن برگزار می‌شود؛ همچنین بازدید از این مسابقات برای عموم آزاد بوده و تماشای این مسابقات نیز رایگان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا