بهره‌برداری از 36 پروژه عمرانی با ارزش 307 میلیارد ریال در دماوند

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار دماوند از بهره‌برداری 36 پروژه عمرانی با ارزش 307 میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مجید صفری با اشاره به برنامه‌های عمرانی دهه مبارک فجر شهرستان دماوند اظهار کرد: با وجود اینکه به زمان برگزاری حماسه تاریخی انتخابات نزدیک می‌شویم، اما از برنامه‌های دهه مبارک فجر غافل نشده‌ایم و پرشورتر از گذشته آن را دنبال کرده‌ایم.

وی افزود: امسال در ایام دهه مبارک فجر، 36 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ‌بر 307 میلیارد ریال در شهرستان دماوند با حضور مسئولان شهرستانی و استانی کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه دهه مبارک فجر در روز 21 بهمن‌ماه سال جاری است که پروژه‌هایی همچون افتتاح ساختمان اداری و سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، افتتاح مدرسه مسکن مهر امام رضا (ع) محک دماوند، افتتاح گلخانه سبزافشان سربندان و کلنگ‌زنی آغاز عملیات طرح فاضلاب شرق استان تهران با حضور استاندار تهران و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری خواهد شد.

صفری با بیان اینکه شهرک صنعتی به نام مشاغل پر سر و صدا و مزاحم در دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: کلنگ‌زنی ترمینال شهری و افتتاح ترمینال برون‌شهری دماوند و همچنین افتتاح فاز نخست کشتارگاه صنعتی به صورت نیمه‌صنعتی از پروژه‌های شهرداری دماوند در دهه مبارک فجر است.

وی افتتاح طرح پرورش ماهی در قفس برای نخستین بار در استان تهران، کارخانه راشین، افتتاح گلخانه سبزافشان سربندان، افتتاح ساختمان اداره پست گیلاوند، افتتاح ساختمان شماره دو آتش‌نشانی شهرداری رودهن، افتتاح میهمان‌سرای دماوند، اجرای طرح‌ هادی روستاهای بخش مرکزی و رودهن و تأسیس پنج دهیاری در روستاهای بخش مرکزی دماوند را از دیگر برنامه‌های مهم شهرستان دماوند در دهه مبارک فجر برشمرد.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: امسال برای نخستین بار از بخش مالیات بر ارزش افزوده با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان به پروژه‌های عمرانی روستاهای لومان، دهنار، تنگه، کلاک، رودافشان، کهنک و عباس‌آباد این شهرستان اختصاص می‌یابد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا