اجرای ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله فجر در رودهن

54353534بخشدار رودهن از برگزاری ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله فجر در این بخش خبر داد و گفت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولات بنیادین در جهان اسلام بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته رودهن، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: امام انقلاب را با عناوینی چون معجزه قرن یا انفجار نور یاد کردند و همین کلمات برای توصیف عظمت و توصیف انقلاب ایران مقتدر کفایت می‌کند.

وی گفت: ایران اسلامی امروز در مقایسه با قبل پیروزی انقلاب با توجه به جنگ تحمیلی و جنگ‌های فرهنگی و نرم و تحریم‌ها در اکثر زمینه‌های علمی، نظامی، پزشکی و هوا و فضا پیشرفت فوق‌العاده‌ای‌ داشته و به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

بخشدار رودهن با اشاره به عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان افزود: اگر نگاه مختصری به تاریخ قبل انقلاب داشته باشیم، مشاهده می‌کنیم که وضع کشور به چه حالت بود و مناطقی از جمله جنوب و شمال کشور و مناطق مهم و حساس را به بیگانگان داده بودند و امروز در این 36 سال می‌بینیم که اقتدار ایران در خاورمیانه و همچنین جهان قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

طاهرخانی به پروژه‌های بخش رودهن در ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: علاوه بر برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های شاد و متنوع در سطح دو شهر رودهن و آبعلی و روستاها چند افتتاحیه و کلنگ‌زنی نیز در این بخش انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در آخرین روز از دهه مبارک فجر یعنی روز 22 بهمن شاهد حضور چشم‌گیر مردم مؤمن و ولایت مدار در بخش رودهن خواهیم بود که نمایش حضور و اقتدار ملت ایران را شاهد باشیم و این موضوع یکی از عوامل بازدارندگی مقابل توطئه‌های شوم دشمنان نظام خواهد بود.

بخشدار رودهن در ادامه به برگزاری پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: انتخابات در همه دوره‌ها برای مردم کشور و نظام یک دستاورد بزرگ بوده و به همین دلیل دشمنان همواره تلاش کردند که انتخابات برگزار نشود و اگر برگزار شود با حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رأی باشد.

طاهرخانی ادامه داد: در هفته گذشته به همراه مجریان برگزاری انتخابات توفیقی داشتیم که در محضر مقام معظم رهبری باشیم که معظم له در بحث انتخابات توصیه‌هایی را برای کارگزاران انتخابات و مردم و نیز نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس و خبرگان داشتند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هر دو انتخابات را بسیار مهم دانستند و بر رقابت سالم و حضور همگانی و پر نشاط تأکید کردند، گفت: ایشان بر بررسی مردم در انتخاب فرد اصلح تأکید داشتند که نماینده‌ای‌ انتخاب شود که بعد از ورود به مجلس، خود را سپر بلای مشکلات مردم و کشور بداند.

بخشدار رودهن اظهار داشت: در بخش رودهن همزمان با سراسر ایران اسلامی با دستور آغاز انتخابات در 20 دی‌ماه 94 از سوی وزیر کشور، ستاد انتخابات بخش رودهن فعالیت خود را آغاز کرد و در مرحله نخست نسبت به معرفی معتمدان در هیئت‌های اجرای اقدام کرد که 30 نفر از واجدین شرایط انتخاب و از این تعداد هشت نفر به عنوان هیئت اجرایی انتخاب شدند.

طاهرخانی بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حماسه حضور یک نعمت بزرگ است که در همه انتخابات شاهد بودیم و هستیم و در همه مراحل انتخابات نقش ویژه خود مردم داشتند که تمام مراحل برگزاری انتخابات مردم حضور دارند و توسط همین مردم برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا