پاسخگویی رحمانی فضلی برای مجوز به همایش فتنه گران در یک چلوکبابی

پاسخگویی رحمانی فضلی برای مجوز به همایش فتنه گران در یک چلوکبابیعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سوال خود از وزیر کشور خبر داد و گفت که وی باید با حضور در این کمیسیون در خصوص مجوز به همایش فتنه گران در یک چلوکبابی در قرچک پاسخگو باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، قرچک، پشوا و پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با اشاره صدور مجوز غیر قانونی برای برگزاری همایشی به برخی گروههای اصلاح طلب تحت عنوان «شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستهای ورامین، قرچک، پشوا و پاکدشت» گفت: از سوی وزارت کشور مجوزی برای برگزاری این همایش در روز پنج شنبه 28 آبان در یک چلوکبابی در قرچک صادر شد که برگزاری آن با حاشیه هایی هم همراه بود.

وی با بیان اینکه ما مجوز مذکور را پیگیری کردیم، افزود: متوجه شدیم که اصلا تشکلی تحت عنوان شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستهای ورامین، قرچک، پشوا و پاکدشت که مجوز ماده 10 کمیسیون احزاب وزارت کشور را داشته باشد، در هیچ جا ثبت نشده است و اگر وزارت کشور به این تشکل مجوز همایش داده باشد، این مجوز باطل و بی اساس است چرا که اصلا تشکلی وجود ندارد تا مجوز بگیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مجوز مذکور به فتنه گران و محکومین فتنه داده شده، تصریح کرد: فتنه خط قرمز ماست و هیچ کس حق تحت هر عنوانی ولو با برگزاری یک همایش، عرصه را برای فتنه گران باز و به آنها جولان فعالیت بدهد.

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه برگزاری یک همایش سیاسی در چلوکبابی چه معنا دارد، تصریح کرد: مگر ما سالن همایش و نمایش نداریم؟ مگر ما تالار و محل برگزاری مراسم نداریم؟ مگر ما حسینیه و مسجد نداریم؟ اینکه یک همایش غیرقانونی در چلوکبابی برگزار شود، به مردم چه فکر و احساسی دست می دهد؟

وی افزود: این چلوکبابی قبلا ستاد انتخاباتی یکی از سران فتنه بوده و حضور برخی افراد در این همایش با مچ بند سبز، نشان از تحرک عده ای خاص برای زنده کردن جریان فتنه است.

نماینده مردم ورامین، قرچک، پشوا و پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم حوزه انتخابیه اش به تحرک فتنه گران حساس هستند و آنها را زیر نظر دارند، خاطرنشان کرد: مردم همان روز در مقابل این همایش تجمع کرده و تحرک فتنه گران را محکوم کردند که اینجانب بعنوان نماینده آنها در جمع شان حضور یافته و با سخنرانی از آنها خواستم به آرامی متفرق شوند تا پیگیر این موضوع در مجلس باشم.

نقوی حسینی با اظهار تاسف از اقدام وزیر کشور در این زمینه گفت: وزیر کشور که متولی تقسیمات کشوری است بین شهرستان قرچک و ورامین تفکیک قایل نبوده و با اظهاراتی تامل برانگیزی در این زمینه بیان کرده است.

وی با بیان اینکه در خصوص صدور مجوزی برای تشکل غیرقانونی برگزاری همایش در چلوکبابی که ستاد انتخاباتی یکی از سران فتنه بوده به وزیر کشور تذکر داده، افزود: همچنین اینجانب از رحمانی فضلی در این زمینه سوال کردم که وی باید در روزهای آینده با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای دادن مجوز به فتنه گران و محکومین فتنه پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:سوال مذکور تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده و بزودی در کمیسیون مذکور مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا