آمریکایی‌ها مک‌دونالد را به‌جای مک‌دانل صادر می‌کنند/ فرمانداری، از قرارگاه اقتصاد مقاومتی در دماوند استقبال نکرد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دماوند گفت: آمریکایی‌ها دو شرکت دارند؛ یکی مک‌دونالد که تولید ساندویچ می کنند و در 119 کشور 35  هزار شعبه دارد و مک‌دانل که فناوری موشکی دارد که در هیچ کشوری شعبه ندارد.

IMG_7683
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ مهدی شیرازی در جمع مردم و بسیجیان شهرستان دماوند در مسجدالرضا (ع) گیلاوند اظهار کرد: بنابر مصالح نظام و اثبات غیرقابل اعتماد بودن مجدد آمریکایی‌ها، توافقی با شیطان انجام شد؛ اما آن‌ها دنبال نفوذ هستند و نفوذ یعنی کسانی که در فتنه ۸۸ مردم را به کف خیابان آوردند و روز عاشورا کف و هورا را محکوم نکردند، امروز ماه محرم بالای منبر بنشیند و از امام حسین صحبت کنند و نفوذ یعنی کسانی که پرونده کشته‌سازی درست کردند، امروز  برای انقلاب تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: اگر آب معدنی دماوند مشکلی داشته باشد، همه صدایشان در می آید؛ پس سلامت روح مردم ما و دانشجوی ما کجا می رود. چرا باید دانشجوی ما که می‌تواند نرم افزار قوی علم برای انقلاب باشد، به اختلاط و کنسرت سرگرم می کنند و متاسفانه رشد علمی که سازمان های جاسوسی غربی ها و صهیونیست‌ها اعلام خطر سبقت علمی ایران را کرده بودند با کاهش ایجاد می شود و این در حالی است که تحولات یمن و سوریه که به نفع ایران انجام می‌شود و سرعت برخی از این تحولات به قدری زیاد است که در حالت عادی، ۲۰ سال دیگر انتظار آن می رفت. لذا در شرایط حساس و تاریخی هستیم و توفیق این باشد و از خداوند بخواهیم تا در پیچ تاریخی پشت سر مولایمان باشیم.

*راه حل مشکلات اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی است نه  مک‌دونالدهای آمریکایی
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دماوند گفت:راه حل مبارزه با تحریم، اقتصاد مقاومتی است و حضرت آقا بارها تاکید کردند که در دولت قرارگاه تشکیل شود و این موضوع را پیگیری کنید و از بسیج هم کمک بگیریداز بالندگی ها در دوران تحریم اتفاق افتاد که صنعت هسته ای نمونه ای از آن است و در دماوند نیز به فرماندار پیشنهاد دادیم که با توجه به طول کشیدن این موضوع در دولت، در دماوند این موضوع را آغاز کنیم؛ اما متاسفانه مورد استقبال قرار نگرفت.

مهدی شیرازی اظهار کرد: رهبر انقلاب به کرات تاکید کردند که در یک پیچ حساس تاریخی قرار داریم، از این مرحله که بگذریم به سر منزل بسیار نورانی، امنیت و آسایش نائل خواهیم شد و در همین راستا می‌توان آیه‌هایی از سوره مائده را مصداق آن دانست.

وی افزود: این آیه‌ها، قصه حضرت موسی(ع) و قومش را مورد بررسی قرار می‌دهد، که به حضرت موسی(ع) وحی نازل می‌شود که ای موسی، به قومت بگو وارد این شهر شوند؛ اما مردم از ورود به شهر اجتناب می‌کردند. در آن قوم دو نفر شجاع، اهل بصیرت و اهل تخصص بودند راه را به مردم نشان دادند که مردم از آن راه وارد شهر شوند و با تلاش و توکل بر خدا جهاد کنند و به پیروزی برسند؛ اما باز هم مردم از رفتن به داخل شهر امتناع کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دماوند ادامه داد: مردم به موسی(ع) گفتند: “ای موسی، تو و خدایت به شهر بروید و با دشمنان مبارزه کنید، زمانی که آرامش و آسایش برقرار شد ما به شما می‌پیوندیم” و حضرت موسی(ع) به خدا گفت: “خدایا کسی به حرف من گوش نمی‌دهد، بین من و این مردم جدایی بیانداز” و همین امر منجر به 40 سال سرگردانی قوم بنی اسرائیل در آن بیابان می‌شود.

شیرازی بیان کرد: امروز ما در سایه انقلاب اسلامی نشسته و از برکاتش استفاده می‌کنیم، مانند یک ماهی که در اقیانوس زندگی  می‌کند و از همه نعمت‌ها استفاده می‌کند؛ بی‌شک ارزش این نعمت بزرگ را کمتر درک می‌کند و من لازم می‌دانم کمی سال 57 مرور کنیم تا قدر عافیت بدانیم.

وی با اشاره به اینکه در آن سال‌ها کل دنیا را به دو ابرقدرت تقسیم کرده بودند و ملت‌ها را هم چپاول می‌کردند، خاطرنشان کرد: در آن عصر در دنیا کسی هم جرئت حرف زدن و مخالفت کردن نداشت، اگر هم دعوایی پیش می‌آمد، برای به‌دست‌آوردن کشور بود.

*رئیس جمهور آمریکا، وقتی شاه ایران را خطاب می‌کرد، بر سر سگش دست می‌کشید

شیرازی تصریح کرد: امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، با شعار نه شرقی نه غربی، به ما عزت بخشید و یک نهاد نوپا را متولد کرد و این در حالی بود که در انتخاباتی که در آن سال در آمریکا در حال انجام بود، شاه ایران تصور می‌کرد در این انتخابات، جمهوری‌خواهان برنده انتخابات می‌شوند، بر همین اساس پول نفت کشور را صرف هزینه حزب آمریکایی کرد؛ اما نتیجه برعکس شد و دموکرات‌ها رای آوردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دماوند خاطرنشان کرد: در آن شرایط، شاه ایران شش ماه منتظر وقت ملاقات از رئیس جمهور آمریکا بود و بعد از این مدت، در یک فرودگاه، غیررسمی هواپیمای شاه به زمین نشست و  از طرف معاونان وزیر خارجه آمریکا مورد استقبال قرار گرفت و بعد از چند ساعت معطلی برای ملاقات، بالاخره فرصت سخنرانی‌اش پیش آمد و صحبت‌هایش که تمام شد، رئیس جمهور آمریکا یک سگی داشت و آن را روی میز گذاشت و هر بار که از کلمه شاه استفاده میکرد، دستی بر روی سر سگش می‌کشید، این جایگاه نفر اول کشور ما بود.

*رئیس جمهور آمریکا، حتی چشم طمع به همسر شاه ایران داشت

وی اضافه کرد: هزینه سوخت جنگ اسرائیل در مقابل عراق، توسط کشور ما تامین می‌شود و در آخرین سفری که رئیس جمهور آمریکا میزبان شاه ایران بود، با جسارت و قباهت تمام، شاه ایران را اینگونه خیر مقدم گفت: “من به شاه ایران و همسر زیبایش خوش‌آمد می‌گویم” که این نهایت بی‌غیرتی برای یک کشور و شخص است، کمتر از دو ماه بعد که رئیس جمهوری امریکا برای برگذاری جشن سال نو میلادی به همراه همسرش به ایران سفر کردند، باعث شد همسر شاه بی‌حجاب تر از همسر رئیس جمهور آمریکا به استقبال آن‌ها برود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دماوند تاکید کرد: آمریکایی‌ها با عراق در قطع رابطه دیپلماتیک به‌سر می‌بردند و سفارت خانه آن‌ها هم تعطیل بود؛ اما صدام را علیه ایران تحریک و سفارت را نیز برپا و به ایران حمله کردند، که امام خمینی(ره) دستور دفاع دادند و این نهال رشد پیدا کرد و جنگ تمام شد، فتنه‌های سال 78 و 88 این نهال را تبدیل به یک درخت تنومند کرد که امروزه دشمنان در صدد آسیب رساندن به میوه‌های این درخت هستند.

شیرازی ادامه داد: موضوع اقدامات هسته‌ای شامل 10 سال تلاش شبانه‌روزی جوانان دانشجویی که وضو می‌گرفتند، ذکر می‌گفتند و به کار مشغول می‌شدند، از جمله شهید تهرانی‌مقدم که تلاش کردند تا در جهت قدرت دفاعی در صنعت هوا و فضا گامی بردارند و بنده در خاطرات ایشان دیدم که سه روز معتکف حرم امام رضا(ع) شده بودند تا در جهت موضوعات موشکی بتوانند اقداماتی انجام دهند.

*تحولات منطقه 20 سال زودتر  در حال رخ دادن است

وی افزود: سردار سلیمانی گفت: اگر ما می‌خواستیم این تحولات در منطقه را به این وضعیت برسانیم، 20 سال زمان داشتیم و برنامه‌ریزی ما برای 20 سال آینده بوده است؛ ولی به برکت خون شهدا، مجاهدت و دعای خانواده شهدا 20 سال در این مسیر جلو افتادیم.

IMG_7685

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دماوند با اشاره به جملات شهید اهل قلم، شهید آوینی، بیان کرد: آن شهید بزرگوار پیش‌بینی کرده بود که جنگ آینده، جنگ بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی است؛ ظاهرا همه مسلمان هستند که یک بخشی به مدعیان دولت عراق و شام که داعش هستند و ادعای دین دارند و بخشی دیگر به کسانی که لیبرال هستند تقسیم می‌شود، که معتقدند دین را داشته باشند و همانگونه که می‌خواهند زندگی کنند.

شیرازی با اشاره به لزوم تبیین نفوذ، تاکید کرد: درسوره قلم و آیه “نون والقلم و مایسطرون” موضوع عقلانیت است و  باید برای برملا شدن نفوذ و رفع نفاق،تشریح کنیم و اگر لازم شد، آبرو خرج کنیم. و به قول علامه جوادی آملی، رهبری پست و مقام نیست، به پیش نماز مسجد امام جماعت و به خطیب جمعه امام جمعه می‌گویید، این جفاست اگر به ولی امر مسلمانان امام نگوییم؛ بعضی‌ها برای پیش برد کارهایشان از مقام معظم رهبری استفاده می‌کند، برای اینکه چهره نفاق برداشته شود، همه باید بگوییم امام و در راستای تدابیر ایشان، بکوشیم.

*چرا باید دانشجویان را به اختلاط مشغول کنند؟/ همه مصلحت‌اندیش شده‌اند

وی افزود: رهبر انقلاب در هفته دولت به وزیر علوم در خصوص کنسرت و اردوی فرهنگی مختلط تذکر دادند و گفتند این برنامه‌ها که برگزار می‌کنید درست نیست، چرا اصلاح نشد؟ چرا بسیج فرهنگی سکوت کرد؟ چرا مجلس سکوت کرد؟ چرا جوانان به جای اینکه وقتشان را صرف علم کنند و اندوخته‌ای به اندوخته‌هایشان اضافه کنند، به هوس‌بازی به اسم گردش‌علمی مشغول شوند؟

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دماوند خاطرنشان کرد: چرا اسرائیلی‌ها از پیشرفت علمی کشور ما در هراسند؟ چون از نظر علمی از ما عقب هستند؛ ولی وزیر علوم، بودجه بیت‌المال را صرف موارد این‌چنینی می‌کند و امام خامنه‌ای کمتر از دو ماه، دوبار تذکر دادند که هیچ‌کس اقدامی نکرد؛ این مسائل را بیان می‌کنم باید از نماینده و وزیر باید سوال شود که چرا کوتاهی می‌کنند و بودجه بیت‌المال را در جهت اهداف دشمن هزینه و تیشه به ریشه فرهنگ ما می‌زنند.

شیرازی اظهار کرد: همه ملاحظه کار و مصلحت‌اندیش شدند و در حقیقت این‌ها چیزی جز منفعت‌طلبی نیست؛ اگر می‌خواهید در محضر امام زمان سر بلند کنید؛ وظیفه دارید حرف بزنید، تحلیل کنید و به مردم توضیح بدهید و یادآوری کنید دشمن چه کسی است.

*شهدا واسطه روزی و برکت در یک کشور هستند

وی با بیان خاطره ای از شهید سید مرتضی دادگر، گفت: این شهید، برادری علاقه به امر تفحص داشت و این علاقه او را به جایی رساند که از شهر خود به سمت اهواز به همراه همسرش عزیمت کرد، وضع مالی خوبی هم نداشت و زندگیش را با قرض می‌گذراند، یک روز حین انجام عمل تفحص شهیدی را پیدا می‌کند، کارت شناسایی و پلاک این شهید را نزد خود نگه می‌دارد و پیکر را به معراج شهدا منتقل می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه دماوند ادامه داد: وقتی به منزل می‌رسد، همسرش خبر از مهمان می‌دهد و می‌گوید پسرخاله شما تماس گرفته و گفته که چند روزی مهمان ما خواهد بود، به مغازه رفت تا برای پذیرایی از میهمان‌ها اقلامی تهیه کند که به دلیل بدهکاری زیاد از فروختن جنس به او خودداری کردند. با دلی شکسته به معراج شهدا رفته و به شهید گله و شکایت می‌کند، در مسیر برگشت از گفته‌های خودش پشیمان می‌شود و خود را سرزنش می‌کند. شیرازی افزود: این فرد وقتی به خانه رسید، همسرش گفت که در غیاب شما شخصی آمد که خود را پسر عموی شما معرفی کرد و گفت به شما بدهکار بوده و این مبلغ را داد که به شما بدهم.خوشحال شد و به مغازه‌ها رفت که بدهی‌هایش را تسویه کند که همه گفتند پسر عمویتان سلام رساند و هزینه شما را تسویه کرد، با عصبانیت به خانه رفت که متوجه همسرش شد که عکس شهید را در دست دارد و گریه می‌کند؛ بعد از مدتی همسرش گفت پسرعمویی که به در منزل آمده بود، صاحب این عکس بود و این عظمت شهدا ماست.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا